غصه مردان تنهای شهر؛
تابناک:نمایندگانی که به هنگام رای گیری به هر روستایی که سر می‌زنند می گویند ما پینه دست مردم روستا را ، صورت آفتاب خورده شماها را، کف پا و پیشانیتان را می‌بوسیم الان کجا هستند که از حقابه کشاورزان دفاع کنند؟!.
کد خبر: ۳۱۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 28 October 2016
تابناک اصفهان: نمایندگانی که به هنگام رای گیری به هر روستایی که سر می‌زنند می گویند ما پینه دست مردم روستا را ، صورت آفتاب خورده شماها را، کف پا و پیشانیتان را می‌بوسیم الان کجا هستند که از حقابه کشاورزان دفاع کنند؟!.
 
نماینده معترض کشاورزان ورزنه با اشاره به اینکه امروز در جمع تجمع کنندگان کشاورزان کجا هستند دوستداران زاینده رود، دوستداران محیط زیست، این افرادی که همیشه دم از حمایت کشاورزان و حقابه آنها می‌زنند جایشان در بین تجمع کنندگان برای دریافت حقابه اشان و احیای زاینده رود خالی است.
 
کشاورزان ورزنه که به هر کاری دست می‌زنند که نشان دهنده نه مخالف نظام هستند نه مخرب اجتماع نه ادم های سیاسی هستند نه به دنبال منصب و مقام آنها تنها به دنبال جرعه ای آب برای زمین های خود هستند به هنگام وقوع تصادف در جاده ورزنه برای اینکه اینبار هم بهانه دست مسئولان ندهد تمام تراکتورهای را از ورودی شهر برداشته و در فاصله با جاده اصلی قرار دادند.
 
علی اظهری به عنوان نماینده کشاورزان معترض با بیان اینکه امروز تعداد تراکتورها به 64 عدد رسید که بسیاری از کشاورزان دیگر درخواست دادند که به جمع ما بپیوندد اما ما نه بدنبال جمع کردن تراکتور باشیم بلکه هدف ما رسیدن به آب است که تا این میزان تراکتور برای نشان دادن اعتراضمان کافی است و تنها صبر کرده ایم تا 15 آبان که دیگر هیچ بهانه ای نداشته باشند.
 
وی با بیان اینکه من امسال تنها 7 میلیون تومان به شهرداری عوارض دادم و این پول را تنها با کشت و کار بدست آوردم، گفت: اگر ارگان های مثل شهرداری که از حمایت ما دریغ و حتی از دادن یک چراغ راهنما به ما خودداری می کند که مبادا انگی به آنها زده بشود باید بداند که 7 میلیون هزینه پروانه فعالیت ساخت و ساز از ما گرفتند و به نوعی برای شهر خرج می کنند، تنها بر اثر کشاورزی بوده است.
 
امروز افرادی که به میز و صندلی خود چسبیده اند باید بدانند که حمایت از کشاورز با شعار جور در نمی آید بلکه افرادی که با خشک شدن باتلاق گاوخونی دم از تخریب محیط زیست می زند امروز کجا هستند؟!.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار