نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در تذکری از عملکرد صداوسیما در پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 25 October 2016
به گزارش ایسنا، محمدعلی ابطحی در تذکری، اظهار کرد: 4 آبان روز مخالفت قهرمانانه امام (ره) در برابر کاپیتولاسیون بود. نمایندگان و دولتمردان باید در نظر داشته باشند که به این حاکمیت‌ها تن ندهند.

وی همچنین در تذکری به صداوسیما اظهار کرد: هر زمان نقطه منفی در خمینی‌شهر اتفاق می‌افتد رسانه‌ای شده و صداوسیما پوشش خبری می‌دهد اما هیچ وقت از نقاط مثبت سخنی به میان نمی‌آید.

ابطحی افزود: در ایام عاشورا مردم خمینی شهر 10 میلیارد تومان پول نقد برای تکمیل بیمارستان این شهر جمع‌آوی کردند اما پوشش رسانه‌ای داده نشد.

نماینده خمینی شهر در ادامه اظهار کرد: 8 آبان‌ماه کنگره ملی شهدای این شهرستان با حضور مسئولین و به ویژه رییس قوه مقننه برگزار می‌شود که با توجه به اهمیت موضوع باید پوشش رسانه‌ای خوبی داده شود.

ابطحی با اشاره به پرونده موسسه ثامن‌الحجج، اظهار کرد: 35 میلیون به سپرده‌گذاران داده‌اند تا تصفیه کنند اما به آنها گفته شده که بنویسند می‌دانستند این صندوق غیرمجاز است در حالی که این کار خلاف شرع و موازین حقوقی و قانونی است.

وی افزود: باید از اول جلوی کار این موسسه گرفته می‌شد. چگونه توانستند 210 میلیارد تومان از این صندوق مالیات بگیرند، لذا بانک مرکزی باید تکانی بخورد و مردم را تا این اندازه اذیت نکنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار