آیت‌الله علوی گرگانی:
یک مرجع تقلید با بیان اینکه مسئولین اگر از رهبری تبعیت داشته باشند، مشکلات جامعه برطرف می‌شود، گفت: سخت‌ترین امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است.
کد خبر: ۳۱۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 25 October 2016
به گزارش مهر، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار شرکت کنندگان همایش امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در قم اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی بهترین حزب ها از احزابی است که در کشور داریم و پرسابقه ترین آنها و حسن قدم و رفتارشان از وقتی که این حزب تشکیل شده تاکنون و همواره در خط امام و رهبری و مرجعیت هستند.

این مرجع عالیقدر با اشاره به اهداف قیام کربلا افزود: حضرت اباعبدالله(ع) در نهضت عاشورا حرکت خود را نبوی و علوی معرفی کردند و ان شاءالله حزب مؤتلفه هم حرکتش نبوی و علوی و پیرو مکتب مرجعیت و رهبری باشد.

وی افزود: اگر در مسیر رهبری و مرجعیت باشید، موفق خواهید بود.
آیت الله علوی گرگانی با تحسین اقدامات مدیریت امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در حوزه مسئولین تصریح کرد: سخت ترین مسائل و از همه مهمتر در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است.

وی در ادامه افزود: مسئولین و مقامات یک رکن جامعه هستند چون مقام اجرا به دست آنهاست. آنها اگر تبعیت از رهبری داشته باشند، مشکلات جامعه برطرف می شود.
این مرجع تقلید با اشاره به تأثیر منتخبین در سرنوشت کشور تأکید کرد: کسانی که انتخاب می‌شوند، باید افرادی باشند که کمک کار رهبری و مرجعیت باشند.
آیت الله علوی گرگانی در پایان اظهار داشت: بسیار فکر خوبی است که بتوانیم به دولت کمک کنیم و اگر اشکالاتی هست تذکر دهیم؛ این طور نیست که بی فایده باشد زیرا تذکر اثر دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار