تابناک: در ازای برای شجاعت کشاورزان شاهدیم که برخی از مسئولان که تنها هنرشان سخنرانی است ، آنها را تشویق به دعا برای باران کردند و این مسئله را آخرین راه حل دانستند.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 24 October 2016
تابناک اصفهان: امروز اوج تلاش برخی از مسئولان اصفهان برای آرام کردن کشاورزان و به ویژه تجمع کشاورزان ورزنه این بود که دعا کنید باران بیاید.
 
کشاورزان ورزنه که برای احقاق حق خود از روز شنبه تراکتورهای خود را در ورودی شهر قرار دادند با وجود تهدیداتی همچون تشکیل پرونده سیاسی و تشویش اذهان عمومی اما تا پای جان خود و به جای تمام مردم اصفهان که نسبت به خشکسالی بی تفاوت هستند، ایستادند تا بار دیگر زاینده رود را زنده کنند.
 
اما برای شجاعت کشاورزان شاهدیم که برخی از مسئولان که تنها هنرشان سخنرانی است ، آنها را تشویق به دعا برای باران کردند و این مسئله را آخرین راه حل دانستند.
 
از زمان خشکسالی زاینده رود و بحرانی شدن بی آبی در استان اصفهان هر باری با یک طرح و عنوانی کشاورزان و مردم اصفهان را آرام می‌کنند طرح هایی که امروز مسئولان نیز می دانند همه آنها شکست خورده است و متوقف شده است.
 
در سالهای اخیر تنها صدای کشاورزان بود که برای نجات زاینده رود بلند شد در حالی که عوارض خشکسالی زاینده رود به تمامی مردم استان اصفهان بر می گردد و اگر بدانند افسردگی و سرطان و بسیاری از بیماریهای خرد و کلان به این خشکسالی بر می گردد به طور قطع اینگونه آرام نمی نشستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
دوست من خوب چه کار باید کرد نکند خدای نکرده انتقال سرطان به خوزستان و چهارمحال است
امید
|
Netherlands
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
مردم شهر اصفهان بی تفاوت نیستند. همان سوء مدیریتی که زاینده رود و خصوصاً وضع کشاورزان اصفهان را به این فاجعه مبتلا کرده، باعث می شود شهروندان عادی هم برای گذران زندگی عادی خود کمتر از کشاورزان با مشکل رو به رو نباشند. فقط نباید عده کمی از برج عاج نشین ها را چون بیشتر در چشم هستند دید. بهتر است به جای حرف هایی که بسیاری از شهروندان مشتاق کمک به کشاورزان را هم آزرده می کند، همه با هم برای بازگرداندن آب به تاراج رفته زاینده رود همدل و متحد شویم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار