آمار نخ نما شده مسئولان اصفهان؛ عامل اصفهان ستیزی؛
تابناک: مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان که عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان اصفهان است با اعلام این آمار غلط در بیشتر جلسات و نشست ها سبب شده که هیچ گاه بحران آب برای کشاورزان اصفهان جدی گرفته نشود.
کد خبر: ۳۱۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 24 October 2016
تابناک اصفهان: اصفهان ستیزی که در چندسال اخیر از سوی مسئولان دولت بر مردم این استان شدت یافته است، بیشتر به دلیل آمارهای غلطی است که خود مسئولان اصفهان عامل آن، هستند.
 
اصفهان ستیزی از وقتی آغاز شد که اصفهان را تنها به فولاد مبارکه و ذوب آهن آن دیدند، اصفهان ستیزی زمانی شکل گرفت که اصفهان را یک استان صنعتی خواندند ، اصفهان را تنها به چهار باغ و هتل عباسی آن دیدند، اصفهان ستیزی بیشتر از آمارهای اشتباهی بود که هنوز هم از سوی مسئولان استانی مطرح می‌شود.
 
وقتی هنوز در بیشتر جلسات و نشست های داخلی و خارجی و کشوری و غیره از سوی مسئولان استان اصفهان مطرح می‌شود 85 درصد سهم آب زاینده رود به کشاورزان و بین 7 تا 8 درصد به بخش صنعت و مابقی به شرب اختصاص دارد ، آماری که هیچ کس جز یک اصفهانی بر غلط بودن آن واقف نیست وقتی سالهاست که کشاورزان اصفهان گلایه دار عدم تخصیص 85 درصد سهم آب هستند و تنها  30 درصد آب به آنها اختصاص می‌یابد .
 
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان که عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان اصفهان است با اعلام این آمار غلط در بیشتر جلسات و نشست ها سبب شده که هیچ گاه بحران کمبود آب برای بخش کشاورزی در اصفهان جدی گرفته نشود.
 
استاندار اصفهان نیز در حالی اشاره به سهم 85 درصد اب برای کشاورزان می‌کند که هیچ گاه این جمله را تکمیل نمی کند آیا این سهم به کشاورزان تخصیص می یابد، آیا صنایع به اندازه سهم خود برداشت می‌کنند ایا آبی دیگر مانده که مردم اصفهان شرب داشته باشند.
 
معرفی اصفهان با تصاویری که حکایت از 20 تا 30 سال گذشته دارد و نشان دادن اصفهان به عنوان یک استان سرپا تنها چیزی که در برداشته است اینکه مسئولان دولت هیچ گاه تغییر در رفتار و مصوبات خود نداشته باشند و اصفهان را همچنان یک استان توانمند بداند .
 
اینکه اصفهان را به فولاد مبارکه و ذوب آهنش بدانند آیا این دو صنعت تا چه مقدار در پول به این استان واریز کرده است تا چه اندازه معضل بیکاری را حل و فصل کرده است ایا فولاد مبارکه و ذوب اهن در رفع خشکسالی اصفهان نقش دارد آیا مردم اصفهان می توانند با چهار باغ و هتل عباسی زندگی مرفه ای داشته باشد آیا چهار باغ اصفهان یا صنایع مختلف اصفهان توانسته اعتیاد و دزدی و فساد و فحشا که در این استان نتیجه افزایش فقر است را حل و فصل کند.
 
اصفهان ستیزی وجود دارد و غیر قابل انکار است و از مالیات گزافه از مردم این استان تا کمترین بودجه به این مردم تا طرح‌هایی که عمر نوح دارد و قبل از افتتاح متوقف می‌شود و بی توجهی به خشکی زاینده رود همه و همه حکایت از اصفهان ستیزی دارد.
 
وقتی برهیچ کس پوشیده نیست که طرح های که برای نجات زاینده رود مطرح کردند یکی پس از دیگر تنها بازی با کلمات و به قول خودشان برای عدم تشویش اذهان عمومی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار