تناقض تلخ مصوبات محکم و اراده های سست؛
تابناک: آب تنها در سد زاینده‌رود مهار نمی‌شود بلکه در سرشاخه‌های طول مسیر و غیره نیز عملیات‌هایی انجام شده است که مانع ورود آب به حوضه زاینده‌رود می‌شود و تا زمانی که این برداشت‌ها مرتفع نشود معجزه‌ای انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 23 October 2016
تابناک اصفهان: مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان، می گوید: اکنون آب تنها در سد زاینده‌رود مهار نمی‌شود بلکه در سرشاخه‌های طول مسیر و غیره نیز عملیاتهایی انجام شده است که مانع ورود آب به حوضه زاینده‌رود می‌شود و تا زمانی که این برداشتها مرتفع نشود معجزه‌ای انجام نمیشود.

امینی ابراز داشت: مصوبه عملیاتی کردن این برداشت‌های غیرمجاز موجود است اما همانند بسیاری از مصوبات این حوزه اراده لازم برای اجرایی کردن آنها وجود ندارد.

وی  بیان داشت: بنیادی‌ترین موضوعی که تمامی مشکلات ناشی از خشکسالی اصفهان را رقم زده است عدم مدیریت صحیح حوضه آبریز زاینده‌رود و گاوخونی است.

مدیر کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: این مشکلی است که همه مسئولان کشوری و استانی از آن آگاهی دارند اما برای رفع این مشکل اقدامی نمی‌کنیم و این در حالی است که روند سال های اخیر نشان می‌دهد تا زمانی که این مشکل اساسی رفع نشود حل مشکلات زایندهرود و گاوخونی تنها یک توهم شیرین است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار