تابناک: پروژه هایی مثل بهشت آباد، تونل سوم کوهرنگ و سد آن و مصوبات 9ماده ای شورای عالی آب امروز همه تعطیل است و هیچ پروژه ای برای نجات زاینده رود و آینده این رودخانه فعال نیست.
کد خبر: ۳۱۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 22 October 2016
تابناک اصفهان: نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه با اعتراف به اینکه در حال حاضر هیچ پروژه ای برای احیای زاینده رودو رفع بحران آب در اصفهان فعال نیست، آب پاکی را بروی دست مردمی ریخت که سال هاست منتظر اند از دل جلسات و مصوبات، خبری خوش برای احیای زاینده رود بیرون آید!.
 
پروژه هایی مثل بهشت آباد، تونل سوم کوهرنگ و سد آن و مصوبات 9ماده ای شورای عالی آب امروز همه تعطیل است و هیچ پروژه ای برای نجات زاینده رود و آینده این رودخانه فعال نیست.
 
اعتراف به این حقیقت تلخ و ریختن آب پاکی روی دست مردم اصفهان اگر چه پس از اینهمه سال شعار دادن برای آرام کردن مردم اصفهان یک قدم تازه و نوعی است که نمایندگان با مردم خود رو راست هستند اما یک حقیقت تلخ دیگری که از آن پرده برداشته شد، این است که در این همه سال با عناوین مختلف پروژه ها و وعده و وعیدهای توخالی که خود مردم اصفهان به سمبلیک بودن تمام این پروژه ها و اصفهان ستیزی قبل از هر گفتاری عنایت و توجه داشتند، پس نقش دستگاه های دولتی که وظیفه جذب بودجه برای اجرای طرح ها و پروژه ها را دارند، تاکنون چه بوده است و نمایندگان مردم استان اصفهان برای حل مشکلات این مردم چه در چنته دارند؟.
 
اکنون که می دانند هیچ پروژه ای برای احیای رودخانه زاینده رود و حیات اصفهان جاری و ساری نیست چه اقدام عاجلی انجام داده اند، در پشت درهای بسته جلسات آنها تاکنون چه گذشته است و در پی این اعترافات چه اقدامی قرار است انجام شود؟!.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار