گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: با وجود سازمان مللی که دست پرورده و گوش به فرمان ابرقدرت‌ها است فریاد عدالت‌خواهی به جایی نمی‌رسد.
کد خبر: ۳۱۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 21 October 2016
تابناک اصفهان: حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز، در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به در پیش بودن سالروز تأسیس سازمان ملل متحد اظهار داشت:  امروز هیچ‌کس امیدی به فریادرسی این سازمان ندارد چراکه با فرق‌گذاشتنی آشکار میان ملل‌ مختلف در حالیکه جنایات آل‌سعود و کشتار ۱۰ هزار انسان بیگناه در یمن را نادیده می‌گیرد ادعاهایی خنده‌دار درباره حقوق بشر ارائه می‌دهد آن هم تنها در زمانی که یک جنایتکار در ایران به مجازات می‌رسد.

وی افزود: صدای سکوت در برابر جنایات بشری تنهای صدایی است که از سازمان ملل به گوش می‌رسد؛ مسولان آن به خواب مرگ فرو رفته‌اند و به شکل عامدانه فریاد دادرسی مظلومان جهان را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «سازمان ملل خادم و مجری مقاصد ابرقدرت‌ها است»، ابراز داشت: سازمان ملل در خدمت اهداف جنایتکارانه مستکبران جهانی است و وظایف این سازمان با دیکته ابرقدرت‌ها در ظاهری فریبکارانه از شعار حقوق بشر اما هم سو و هم هدف با اهداف تعیین شده برای تروریست‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی تقویت توان داخلی نظام امری ضروری و واجب است، بیان داشت: با وجود سازمان مللی که دست پرورده و گوش به فرمان ابرقدرت‌ها است فریاد عدالت‌خواهی به جایی نمی‌رسد بلکه ما خود باید به اندازه‌ای از تمام جنبه‌ها مانند نظامی قدرت‌مند باشیم که دشمن از نزدیک شدن به مرزهای ما در هراس باشد.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه امیدواری برخی مسئولان نسبت به آمریکا و عمل کردن وی به وعده‌هایش اشتباه است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود بارها و بارها به حیله و بدعهدی آمریکا اشاره کرده‌اند و ما نیز باید راهنمایی‌های ایشان را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان در این سه چهار ماهه آینده اقداماتی انجام ندهند که آرامش بهم بخورد. گوش آدم باید برای انتقاد باز باشد همانطور که پیامبر اکرم (ص) هر روز صبح پای منبر می نشست و می‌فرمود خدا رحمت کند کسی را که عیب من را به من بگوید. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار