تابناک: این بیمارستان به دلیل عدم تامین نیروی انسانی مجرب و همچنین نبود تجهیزات بخش های مختلف غیر قابل استفاده برای بیماران بخش های مختلف مانند دیالیز، است.
کد خبر: ۳۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 18 October 2016
تابناک اصفهان: چادگان که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد و یکی از شهرستان‌های ساحلی و گردشگری استان اصفهان محسوب می‌شود با وجودی این تعداد جمعیت و میزان درامدزایی که به خاطر بعد گردشگری دراد، اما یک بیمارستان برای خدمات بهداشتی و درمانی نداشت که درنهایت پس از 13 سال، در خردادماه شاهد افتتاح بیمارستانی بودیم که قبل از اینکه تکمیل شود و بخشهای داخلی ، اطفال، جراحی و دیالیزی آن تجهیز شود به بهره برداری رسید.
 
این بیمارستان به دلیل عدم تامین نیروی انسانی مجرب و همچنین نبود تجهیزات بخش های مختلف غیر قابل استفاده و پذیرش بیماران است.
 
البته نبود نیروی انسانی در حالی است که بیشترین فارغ التحصیلان را در حوزه پزشکی داریم به طوری که امسال از ثبت نام دانش آموزان در رشته علوم تجربی و ورود به رشته های مختلف پزشکی ممانعت بعمل می آمد.
 
نبود تجهیزات پزشکی هم در صورتی است که بیشترین میزان خیران سلامت را در اصفهان داریم اما اینکه این ناهمخوانی از برای چیست، تامل برانگیز است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار