تابناک: هرچند در دولت روحانی، بودجه عمرانی، تملک دارایی و جاری اصفهان را بین 10 تا 15 درصد اضافه کردند اما این امر بیشتر یک ترفند برای دور زدن مسئولان اصفهان است چراکه درآمدهای مالیاتی در بودجه امسال باید 20 درصد افزایش یابد و این یعنی از جیبی به جیب دیگر!.
کد خبر: ۳۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 17 October 2016
تابناک اصفهان: مسئولان اصفهان به طور مکرر در همایش‌های مختلف از این گلایه دارد که چرا باید بیشترین مالیات از مردم اصفهان گرفته شود اما کمترین میزان بودجه و اعتبارات به این استان اختصاص یابد.
 
مالیات‌های سنگینی که به گفته برخی، 30 استان تنها با میزان مالیات جمع آوری شده از مردم استان اصفهان سرپا هستند که اگر این گفته درست باشد اگر تنها یک درصد از این میزان مالیات به اصفهان اختصاص می‌یافت این استان از این رکود سنگین خارج می‌شد.
 
با وجودی که طی این سالها اکثریت مسئولان به اصفهان سفر داشتند و وضعیت رکود و بیکاری و آمار بالای خانواده‌های فقیر و کم درآمد مردم را در این استان‌ها مشاهده می‌کنند اما اینکه هنوز نگاه برخوردار به این استان دارند و این نگاه تغییر نمی‌کند چون در قانون این امر گنجانده شده و بر اساس قانونی که دیگر عمرش گذشته است، اصفهان را مدیریت می‌کنند قدری قابل تامل است.
 
هرچند در دولت روحانی، بودجه عمرانی، تملک دارایی و جاری اصفهان را بین 10 تا 15 درصد اضافه کردند اما این امر بیشتر یک ترفند برای دور زدن مسئولان اصفهان است چراکه درآمدهای مالیاتی در بودجه امسال باید 20 درصد افزایش یابد و این یعنی از جیبی به جیب دیگر با 5 درصد افزوده خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار