چه کسانی روی صندلی هیئت مدیره خانه می نشینند؟
تابناک: هرچند همه همکاران مطبوعاتی سعی در دادن وعده‌ها برای بهتر کردن وضعیت مطبوعات و اهالی رسانه در اصفهان می‌دادند اما به جاده خاکی زدن برخی کاندیداها هم در نوع خود جالب بود.
کد خبر: ۳۰۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 29 September 2016

تابناک اصفهان: شب گذشته مراسم انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در میان اشک ها و لبخندها، گلایه ها و تشکرها و اشتیاق کاندیداهای جوان و ماندن در عرصه انتخاباتی میانسالان و پیشکسوتان حوزه خبر و رسانه در تالار صائب اصفهان برگزار شد.

اولین سخنران این انتخابات که به قول خودش آخرین سخنرانی خود در کسوت مدیر خانه مطبوعات استان را انجام داد، منصور گلناری بود.

گلناری در صحبت های خود از مسئولان ارشاد در پایتخت گلایه کرد و خواستار برداشته شدن دیوار تبعیض بین اهالی رسانه در شهرستان ها و فعالان عرصه خبر در تهران شد.

وی توجه به خبرنگاران شهرستانی را مهم دانست و از مسئولان وزارتخانه خواست تا در اعزام خبرنگاران به خارج از کشور و برگزاری اجلاس های بین المللی و ملی، ظرفیت خبرنگاران شهرستانی را نیز مدنظر قرار دهند.

البته حرف های مدیر سابق خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با درخواست از همکاران برای همدلی در راستای رسیدن به اهداف صنفی مطبوعات تلاش کنند.

گلناری می خواست حرف هایش را با این بیت که "خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار" به پایان برساند که بغض راه گلویش را بست و این شعر را برای پایان حرف‌هایش ناتمام گذاشت.

بعد از حرف های منصور گلناری و خداحافظی اش از خانه مطبوعات، خانم باقرصاد به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن لوح سپاسی که حبیب رضا ارزانی برای منصور گلناری ارسال کرده بود را قرائت کرد که البته این نحوه تجلیل از گلناری از سوی برخی اعضای خانه مطبوعات که به عدم حضور مدیرکل ارشاد استان انتقاد داشتند، مورد نقد و گلایه قرار گرفت.

نوبتی‌ها هم که بود نوبت به کاندیداهای جوان و پیشکسوت خانه مطبوعات رسید تا در یک دقیقه خود را برای حضار معرفی کنند.

هرچند همه همکاران مطبوعاتی سعی در دادن وعده‌ها برای بهتر کردن وضعیت مطبوعات و اهالی رسانه در اصفهان می‌دادند اما به جاده خاکی زدن برخی کاندیداها هم در نوع خود جالب بود.

یکی از کاندیداهای جوان که از روحانیون نیز بود، در معرفی خود به سابقه ورزشکاری خود در عرصه کاراته اشاره کرد و در پایان با لحن شوخی به حضار گفت : من دان سه کاراته دارم و خلاصه اگر به من رای ندهید کتک می خورید!.

انصراف تعدادی از کاندیداها به نفع سایر نامزدها نیز از دیگر حاشیه های برنامه شب گذشته بود.

 

در نهایت و بعد از گذشت سه ساعت از برگزاری انتخابات افراد زیر شانس حضور در هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برای چهار سال را به دست آوردند.

نماینده مدیران مسئول:

زهره والی پور ۶۹ رای

مهرداد خرسندی ۶۷ رای

نماینده روزنامه نگاران:

امیر اکبری ۷۳ رای

صادق هادی ۴۶ رای

حمید راستی ۴۳ رای

نفیسه یزدانی ۴۰ رای

نماینده سرپرستی ها:

محمد قلمکاریان ۵۲ رای

بازرس ها:

منوچهر احدی ۷۲ رای

محمدرضا محرابی ۴۶ رای


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار