با حضور کم مسئولان اجرایی و کارکنان؛
یادواره 12 شهید کارمند و شهدای کارگری شهرستان تربت جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور کم رنگ مسئولان اجرایی و کارکنان ادارات در مسجد امام حسن علیه السلام با سخنرانی "خسروی" رزمنده دفاع مقدس برگزار گردید.
کد خبر: ۳۰۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 28 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، یادواره و آیین پاسداشت از خانواده 12 شهید کارمند و شهدای کارگری شهرستان تربت جام از سلسه برنامه های اصلی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود که علیرغم ارسال دعوتنامه و قرار گرفتن در" روز شمار" برنامه های این هفته در اقدامی تأمل برانگیز با حضور کم مسئولان اجرایی و کارکنان دستگاه های اجرایی برگزارشد.
 
تنها راه رهایی کشور از بحران ها تزریق فرهنگ شهادت است
 
در این مراسم معنوی "رزمنده دفاع مقدس" با اشاره به این که شهدا متعلق به هیچ جریان و مذهبی خاصی نیستند گفت: ما به شهدای گرانقدر مدیونیم و این اسطوره های جهاد و مقاومت بر گردن ما حق دارند و ادای دین واحترام به شهدا و پاسداشت خانواده آنان وظیفه همه ی مسئولان و مردم است.
"خسروی" از حضور کم مسئولان و کارکنان ادارات در یادواره متعلق به شهدای اداری انتقاد کرد و افزود: شهدای عزیز می گویند ای کسانی که درگیر پست و مقام هستید، بدانید تنها راه رهایی کشور از بحران ها دنبال کردن و تزریق "فرهنگ شهادت" است.
 
وی با بیان این که مطلب که بر اساس قرآن دفاع امری است فطری و خدا دادی عنوان کرد: اگر دفاع نباشد فساد زیاد می شود و متجاوز همه چیز را نابود خواهد کرد و امروز جنایات های گروه های تکفیری و داعشی نمونه بارز عدم توجه به مسئله مهم دفاع است.
وی بیان کرد: ما در ابتدای جنگ اسلحه خود را از دشمن می گرفتیم امروز چگونه توانسته ایم سلاح پیشرفته داشته باشیم و جوانان دانش آموز ما پهباد می سازند این ها همه را  مدیون نگاه به توان داخلی و بومی سازی شده است.

سایه شوم جنگ از سر کشور را مدافعان حرم برداشتند/ "شهدای مدافع حرم" ذخیره اصلی نظام اند نه مدیران نجومی
این یادگار دفاع مقدس نسبت به کسانی که می گویند "مذاکره" باعث شد سایه شوم جنگ از سر ما کم شود، پاسخ قرآنی داد و گفت: هر چه توان و قدرت دارید هزینه دفاع کنید تا دشمنان بترسند.
 وی با اشاره به این که سیاسیون سایه جنگ را بر نداشتند و مذاکره باعث رفع سایه جنگ نشد خاطر نشان کرد: اگر مسئولان دولتی اسرار بر تکرار این مسائل دارند چرا مسئله شهدا منا حل نشد، چرا در حج حضور نداریم، سایه  شوم جنگ را مدافعان حریم عمه سادات حضرت زینب(س) برداشتند.
 
"خسروی" با تجلیل از اقدامات موثر فرمانده "سپاه قدس" حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را ذخیره اصلی نظام دانست، نه مدیران وحقوق بگیران نجومی ابراز داشت: آمریکا با مطرح کردن نام قاسم سلیمانی برای انتخابات خواست این سردار اسلام را محور تفرقه قرار دهد که با هوشیاری این فرمانده مقتدر توطئه استکبار جهانی خنثی شد.

امروز" فضای مجازی" پنجره نفوذ فرهنگی دشمن است/ باید با تکیه بر توان داخلی اقتصاد را مقاوم کنیم
وی  با بیان این که این که فضای مجازی پنجره نفوذ فرهنگی دشمن است که مراقبت بیشتر مسئولان را می طلبد افزود: چرا مسئولان از این فضای حساس و پر کاربرد و مخاطب دفاع نمی کنند، اگر بخواهیم راحت زندگی کنیم باید مسئولان ذی ربط در "دفاع  فرهنگی" کم کاری نکنند.
خسروی با اشاره به جنگ همه جانبه دشمن در مسئله اقتصاد گفت: بعضی ها می خواهند در برابر دشمن از آرمان های انقلاب عقب نشینی کنند و به خواست استکبار دست از حمایت فلسطین سنی و نیروه های مقاومت شیعی بردارند این نگاه غلط است و باید با تکیه بر توان داخلی اقتصاد را مقاوم کنیم.
 
این کارشناس سیاسی با انتقاد از نگران بودن لغو و تعطیلی برخی کنسرت ها  بیان داشت: با این همه توانمندی در کشور چرا نگران تعطیلی کارخانه نباشیم در حالی که سرمایه گذاران و کارخانجات نیازمند حمایت مسئولان هستند، چرا نگران قراردادها مانند FATF وفیش های حقوقی نجومی و... نیستیم، انتقاد و نصیحت دلسوزانه به این وضعیت وموضوع ها امر به معروف است نه نگاه و کار سیاسی؟ .
وی تأکید کرد:امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده الهی و از احکام مهم قانون اساسی است چرا برخی نسبت به این فریضه الهی خورده می گیرند.
گفتنی است؛ یادواره 12 شهید کارمند وشهدای کارگری به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)- بسیج ادارات وکارخانجات در مسجد امام حسن علیه السلام برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار