رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از توقف اجرای طرح LEZ از سوی پلیس انتقاد کرد و گفت: پلیس راهور گفته که اجرای این طرح متوقف شده در حالیکه 6 ماه طول کشید تا این طرح به شورای عالی ترافیک رفت و سپس به اعمال قانون معاینه فنی خودروها منجر شد.
کد خبر: ۳۰۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 27 September 2016
اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور دویست و نود و سومین جلسه شورا از شورا خواست هر چه زودتر 5ناظری که در جلسه گذشته شورا مقرر شد برای نظارت بر انجام عملیات تهاتری شهرداری انتخاب شوند، معرفی شوند و گفت: بانک مرکزی موضوعاتی در این زمینه مطرح کرده که بر ضرورت حضور شورا به این معاملات بیش از پیش تاکید شده است.
 
وی همچنین از توقف اجرای طرح LEZ از سوی پلیس انتقاد کرد و گفت: پلیس راهور گفته که اجرای این طرح متوقف شده در حالیکه 6 ماه طول کشید تا این طرح به شورای عالی ترافیک رفت و سپس به اعمال قانون معاینه فنی خودروها منجر شد.
 
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران متذکر شد: امروز پلیس اعلام کرد که LEZ را کنار گذاشته که نشان دهنده ناتوانی نهادهای مربوطه در زمینه هماهنگی های لازمه است. هرچند که به نظر می رسد توقف این طرح نیز برخلاف  دستور شورای عالی ترافیک است.
 
شاکری همچنین از فعالیت های منطقه 10در اعیاد قربان و غدیر خم تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این منطقه در این اعیاد چندین خلاقیت را دیدیم به طوریکه ارائه خدمات کلیه شهربازی ها در عید غدیر رایگان شد. در زمینه خدمات دامی نیز خدمات خوبی ارائه شد که جای تشکر دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار