گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: اسراییلی ها و آمریکایی ها قدم به قدم با جنگ و حتی صلح سرزمین های اسلامی را از دست مسلمانان گرفته اند.
کد خبر: ۳۰۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 23 September 2016
تابناک اصفهان:
 
آیت الله طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه بدعهدی آمریکایی ها دیگر بر هر بچه ای روشن است، ادامه داد: آقای رییس جمهور در سازمان ملل درست گفته است که بی اعتباری آمریکایی ها با این کارهایشان و بی تعهدی هایش واضح شده است.

امام جمعه اصفهان گفت: اسراییلی ها و آمریکایی ها قدم به قدم با جنگ و حتی صلح سرزمین های اسلامی را از دست مسلمانان گرفته اند. پیشنهاد صلح آمریکا در سوریه نیز به این دلیل بوده که در سوریه گیر افتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس از ابتدای حمله صدام به ایران، از همان زمان ایران به سازمان ملل شکایت کرد اما انها آنچنان ساکت بودند که انگار نامه ای به دستشان نرسیده بود. زمانی که هزاران کیلومتر از خاک کشور را گرفته بودند، پیشنهاد آتش بس را مطرح کردند یا پیشنهاد صلح را زمانی مطرح کردند که جوانان رزمنده ما خرمشهر را آزاد کرده بودند.
 
طباطبائی نژاد افزود: کسانی که فکر می کنند تهدیدهای نظامی آمریکا بوسیله مذاکره برطرف شد، اشتباه می کنند. 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سالگرد تهاجم آمریکا به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریست در سال 2001 میلادی، گفت: در این مدت هزاران نفر از مردم افغانستان، مظلومانه به شهادت رسیدند.
 
وی افزود: آمریکاییها هر روز در جهان بی اعتبار تر می شوند و بد عهدی ها و دروغگویی های آنها روز به روز بر همگان روشن تر می شود.
 
امام جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت: سوره «هل اتی» یا انسان درباره حضرت علی (ع) و اهل بیت (ع)در روز 24 ذیحجه نازل شده است.
 
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه آیه مباهله نیز در روز 25 ذیحجه نازل شده است به مباهله پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: مسیحیان نجران در ماجرای مباهله (نفرین) گفتند اگر پیامبر(ص) با خانواده اش آمد حق با اوست و باید از مباهله دست برداریم.
 
وی با بیان اینکه اعراب قبل از اسلام هم برای ماههای حرام اهمیت و احترام زیادی قائل بودند و از جنگ و خونریزی در این ماهها اجتناب می کردند، افزود: اما امروز مسلمانان یمن، بحرین، سوریه، افغانستان و عراق با پولهای مسلمانان کشته می شوند و آمریکایی ها از جنگ مسلمانان با یکدیگر لذت می برند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار