«کتیبه‌ خدمت»؛ گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی به هیئات مذهبی
هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در حاشیه نشست شورای اطلاع‌رسانی مناطق 15گانه شهرداری اصفهان با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری اصفهان امسال در آستانه ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) اقدامات و برنامه‌های تسهیل‌کننده‌ای برای هیئات مذهبی در نظر گرفته افزود: این اقدامات روند اخذ مجوزهای لازم برای مدیران هیئت‌های مذهبی را آسان و سریع می‌کند.
کد خبر: ۲۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 21 September 2016

تابناک اصفهان: هر ساله در آستانه محرم نکته قابل توجه برای بسیاری از هیئات مذهبی گرفتن مجوز از شهرداری برای برقرار کردن خیمه و نصب بنر است.

هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در حاشیه نشست شورای اطلاع‌رسانی مناطق 15گانه شهرداری اصفهان  با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری اصفهان امسال در آستانه ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) اقدامات و برنامه‌های تسهیل‌کننده‌ای برای هیئات مذهبی در نظر گرفته افزود: این اقدامات روند اخذ مجوزهای لازم برای مدیران هیئت‌های مذهبی را آسان و سریع می‌کند.

نباتی‌نژاد بیان کرد: در این راستا صدور مجوز به هیئات محلی برای نصب بنر و برپایی خیمه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در اختیار روابط عمومی‌های مناطق قرار می‌گیرد، تا از رفت و آمد مسئولان این هیئت‌ها در شهر برای اخذ مجوزهای لازم کاسته شود.

وی ادامه داد: این مجوز که پیش از این توسط روابط عمومی شهرداری مرکزی صورت می‌گرفت در ایام محرم به روابط عمومی‌های مناطق واگذار می‌شود تا آنها با توجه به شناخت از هیئت‌های مختلف و محلی برای آنها مجوز تبلیغ و نصب بنر و لمپوست صادر کنند.

نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه با توجه به شرایط هر هیئت، روابط عمومی‌های مناطق موظف‌اند مجوز نصب یک تا 5 بنر را برای آنها صادر کنند، تاکید کرد: این واگذاری صرفاً در ایام محرم انجام می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: صدور هرگونه مجوز برای تبلیغات و فضاسازی شهری در ایام محرم باید با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد و روابط عمومی‌ها باید به این نکته توجه کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در ادامه اظهار کرد: گام دیگر روابط عمومی شهرداری اصفهان که با کمک سازمان‌های مختلف انجام شده، تهیه بروشوری جامع با عنوان «کتیبه خدمت» است.

وی گفت: در این بروشورها که در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد، خدماتی که از سوی نهادها و ارگان‌ها به هیئات مذهبی داده می‌شود، گنجانده شده و مسئولان هیئت‌های مذهبی با استفاده از «کتیبه خدمت» به راحتی با نحوه دریافت مجوز تبلیغات شهری و وظایف خود آشنا می‌شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار