کد خبر: ۲۹۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 21 September 2016

به گزارش روابط عمومی موسسه علی بن ابیطالب، ظهر امروز به مناسبت عید غدیر از سهراب مرادی قهرمان طلایی المپیک با حضور مسئولان استانی، شهری و جامعه ورزشی در پهلوانسرای علی بن ابیطالب تجلیل شد.

در این آئین محمد مهدی هدایت مدیر موسسه علی بن ابیطالب در سخنانی کوتاه گفت: وظیفه ما در قبال ورزشکارانی همچون سهراب مرادی که برای کشور در رقابت های المپیک افتخار آفرینی کسب کرده این است که از آن ها تجلیل کنیم.
وی افزود: از مسئولان ورزشی نیز خواستارم که از این ورزشکاران حمایت کنند و آن ها را نه تنها تشویق های مادی بلکه معنوی نیز داشته باشند تا برای ادامه راه و افتخار آفرینی انگیزه کافی را داشته باشند.
هدایت تصریح کرد: مدت ها است که ما افرادی مانند جهان پهلوان تختی را نداریم مسئولان، ورزشکاران و مربیان ورزشی باید سعی کنند تا افرادی امثال جهان پهلوان تختی ، فردی که نه تنها در کنار ورزش حرفه ای اخلاق را نیز سر لوحه خود قررا داده نیز تربیت کنند.
وی خاطرنشان کرد: از سهراب مرادی درخواست می کنم کمر همت بسته و با تمام تلاش خود افرادی که به ورزش علاقه مند هستند را آموزش دهد تا آنها هم روزی به المپیک راه یابند.
در آئین تجلیل از سهراب مرادی پهلوانسرای علی بن ابیطالب با اهدای کمبند پهلوانی به همراه پاداش از این قهرمان طلایی تجلیل کرد؛ این کمبرند توسط محمد مهدی هدایت، شهردار اصفهان و سرهنگ حسین زاده به کمر سهراب مرادی بسته شد.
همچنین جلیل حداد پیشکسوت و قهرمان سابق کاراته و خانه کشتی اصفهان نیز از این قهرمان طلایی المپیک تجلیل کردند.
در ادامه این آئین ورزشکاران باستانی کار با اجرای حرکات نمادین و هنری ورزش پهلوانی و زورخانه ای را به نمایش پرداختند.
از نکات جالب این آئین حضور گردشگران خارجی در پهلوانسرا بود که با ورزش ملی و میهنی پهلوانی و زورخانه ای آشنا شدند و ورزشکاران را تشویق می کردند.
در این مراسم سرهنگ حسین حسین زاده، سرهنگ پور قیصری، سرهنگ خسروی، سرهنگ عاصمی، سرهنگ امجدیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، مرتضی سیف زاده، شهردار اصفهان، و جمعی از پیشکوستان جامعه ورزشی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار