با حضور معاون رئیس جمهور
تابناک: دبیرستان حاج علی نقی تابش و مرکز جامع آموزشی و توانبخشی شفا با حضور معاون رئیس جمهور در فلاورجان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 05 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دبیرستان خیّرساز حاج علی نقی تابش در روستای اسفهران و مرکز جامع آموزشی و توانبخشی شفا در شهر قهدریجان امشب با حضور مسعود سلطانی‌فر افتتاح شد.

دبیرستان خیّرساز حاج علی‌نقی تابش با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال طی حدود دو سال توسط حاج علی‌نقی تابش و با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس استان نخستین طرحی بود که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در روستای سهلوان به بهره‌برداری رسید.

مرکز جامع آموزشی ـ توانبخشی شفا ویژه بیماران روانی مزمن دومین و آخرین طرحی است که امشب به دست سلطانی‌فر به بهره‌برداری رسید.

این مرکز با امتیاز رسمی و تحت نظارت اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان و با ظرفیت بستری و نگهداری 80 نفر به صورت شبانه‌روزی کار خود را آغاز کرده است.

مرکز جامع آموزشی توانبخشی شفا در زمینی به وسعت 4 هزار متر مربع به ارزش 20 میلیارد ریال و زیربنای 2 هزار متر مربع با هزینه ساخت و تجهیز بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این مرکز با ظرفیت اشتغال‌زایی 60 نفر به اجرای فعالیت‌های آموزشی و توانبخشی به صورت روزانه، شبانه‌روزی و ارائه خدمات توانبخشی در منزل به بیماران روانی مزمن می‌پردازد.

همچنین روزانه 10 نفر می‌توانند در این مرکز به حرفه‌آموزی مشغول باشند.

گفتنی است؛ معاون رئیس جمهور در ابتدای حضور خود در فلاورجان با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای شاخه گل و فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار