تابناک: شهردار اصفهان گفت: متاسفانه اصفهان یک شهر، خسته است و هنوز ته دلش در حوضه آب چرکین است.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 13 September 2016
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، مهدی جمالی نژاد در مراسم آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح 25 آبان و نوسازی ناوگان تاکسی فرودگاه اصفهان اظهار کرد: تغییرات و تحولات اصفهان مدیون مدیریت مناسب شهری و حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است.

وی خاطر نشان کرد: اولین دستگاهی که در سال جدید به بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته شهرداری اصفهان بوده و قرارگاه اقتصاد مقاومتی را افتتاح کرده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه روحیه انقلابی اصفهان زبانزد است، اضافه کرد: خوشبختانه در سال جدید ادبیات منحصر به فردی در حوزه‌ کاری شهرداری رخ داده است به گونه‌ای که پرسنل و کارکنان شهرداری به جای 24 ساعت شبانه روز، 25 ساعت فعالیت مداوم دارند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرداری اصفهان نیز به جهت فعالیت مداوم زبانزد است، ادامه داد: شهرداری اصفهان از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود به خوبی استفاده کرده همان طور که کشور از ظرفیت و توسعه اقتصادی خود به خوبی استفاده کرده است.

جمالی نژاد ادامه داد: در سال جاری خوشبختانه در کنار تمام اقدامات عمرانی، خدماتی و فرهنگی در خصوص مسائل مربوط به ویژه ترافیک نگاه ویژه‌ای رخ داده است تا در سطح بالاتر به مسائل آلودگی هوا در اصفهان توجه بیشتری شود.

وی به نهضت " فتح" اشاره کرد و افزود: این واژه مخفف کلمه فرصت تاریخی حمل و نقل است که با مدیریت و همت مدیران قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی به خوبی اجرا شد و موجب راه اندازی فاز نخست قطار شهری شد و امید می‌رود فاز دوم در طی چند ماه آینده و فاز سوم نیز در سال آینده افتتاح شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه در اصفهان هر هفته پروژه‌های مختلفی ایجاد می‌شود، ادامه داد: درسال گذشته 170 دستگاه جدید اتوبوس خریداری شد تا ناوگان اتوبوسرانی را ساماندهی کنیم اما با این وجود در سال جاری 500 دستگاه جدید خریداری می‌شود.

جمالی نژاد به تقاطع غیر هم سطح 25 آبان اشاره کرد و گفت: این پروژه منحصر به فردی است. علاوه بر این پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید بابایی تا پنج ماه آینده افتتاح می‌شود. هم چنین مجموعه‌های غیر هم سطح استقلال را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زیرگذر دانشگاه صنعتی تا قبل از مهر ماه افتتاح می‌شود، افزود: خوشبختانه زیر ساخت های حمل و نقل در اصفهان در حال ارتقاء است و یکی از اولویت های اصفهان 1400 نیز همین موضوع است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سه هزار و 500 مسافر با ساماندهی ناوگان اتوبوس و تاکس روزانه جابه جا می‌شوند، گفت: تا پایان سالجاری یک هزار و 500 تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های قدیمی می‌شود.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مفید در حوزه حمل و نقل ایجاد 100 کیلو متر مسیر جدید برای تسهیل دو چرخه سواری است، اضافه کرد: خوشبختانه دغدغه تمام مدیران شهری اصفهان ارتقاء جایگاه و تراز شهری اصفهان است.

وی به افتتاح فاز اول حوزه دفاع مقدس طی چند ماهه آینده اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهر اصفهان یک شهر، خسته است و ته دلش هنوز در حوزه آب چرکین است و امید می‌رود دولت مردان در این خصوص بهتر و مفیدتر وارد عرصه شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار