شهردار خلخال گفت: امسال بیش از 15 هزار تن آسفالت در کارخانه شهرداری تولید و برای آسفالت معابر استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 29 April 2015

به گزارش ایرنا ، علی درویشی در جلسه کمیته حفاری خلخال افزود: با توجه به وسعت مسیرهای حفاری شده شهر و نیاز سطح قابل توجهی از خیابان ها و معابر به آسفالت جدید شهرداری برای آسفالت این معابر برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: اجرای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهری خلخال در سال گذشته به ویژه در فصول سرد سال بخش وسیعی از آسفالت خیابان ها و معابر خلخال را از بین برده و شهرداری برای ترمیم خرابی ناشی از اجرای 10 کیلومتر مسیر حفاری فاضلاب تلاش می کند.

درویشی با انتقاد از عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال در اجرای عملیات حفاری غیراصولی و غیرفنی معابر عمومی این شهر اظهار کرد: این شرکت هرگز معیارهای استاندارد و تعریف شده را در اجرا و پر کردن محل های حفاری رعایت نکرده و این کار موجب افزایش هزینه و زمان ترمیم محل های حفاری می شود.

وی گفت: با هدف جلوگیری از دوباره کاری و یا حیف میل بیت المال از این پس شهرداری خلخال علاوه بر جلوگیری از اجرای غیراصولی عملیات حفاری هر گونه برنامه ریزی خود برای آسفالت محل های حفاری شده از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری را مشروط به تحویل محل حفاری با تراکم 95 درصدی از سوی این شرکت به شهرداری خلخال خواهد کرد.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار