هواشناسی مازندران اعلام کرد که از بعدازظهر فردا دوشنبه روز عید سعید قربان هوای استان بارندگی ،وزش باد نسبتا شدید ، رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.
کد خبر: ۲۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 11 September 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا ، اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای ، اعلام کرد که بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی ، جریانات مرطوب شمالی از بعدازظهر فردا بر روی سواحل جنوبی دریای خزر شکل می گیرد که نتیجه آن ابرناکی ، وزش باد و بارندگی نسبتا شدید است .
در این اطلاعیه امده ، ابرناکی آسمان ،به همراه رگبار و رعد و برق از بعدازظهر دوشنبه بیست و دوم شهریور در استان شدت می گیرد و وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.
 
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای امروز یکشنبه استان نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و رعد و برق است که این وضعیت از بعد ازظهر امروز در مناطق مرکزی و شرق استان با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می شود.
همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی بیشترین و کمترین دمای امروز ساری 30و 21درجه بالای صفر پیش بینی می شود و دریا نیز مواج است.
هوای روز سه شنبه این هفته مازندران نیز نیمه ابری تا ابری بتدریج با کاهش ابر پیش بینی شده است.
 
بر اساس اعلام هواشناسی مازندران بیشترین بارندگی روز نشبه گذشته استان در گلوگاه با 52 و بابلسر با 15میلی متر بوده است.
در دو هفته اخیر هوای گرم بدون بارندگی یک ماهه استان مازندران در سه مرحله با انتشار اخطار هواشناسی مبنی بر باران شدید ، سیلاب ، رعدو برق همراه بوده است.
بارندگی و طوفان بامداد روز جمعه 12شهریور به بیش از شش هزارو 100خانه مسکونی استان مازندران خسارت وارد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار