خبوشانی خبر داد:
تابناک: مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به راه اندازی دفتر پزشکی قانونی در آرامستان باغ رضوان گفت: پزشکان مرکز پزشکی قانونی اصفهان از 15 فروردین ماه در آرامستان باغ رضوان مستقر شدند.
کد خبر: ۲۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري اصفهان، محمد علی خبوشانی با بیان اینکه یکی از معضلاتی که پیش از راه اندازی دفتر پزشکی قانونی در آرامستان باغ رضوان، اصفهان با آن مواجه بود، صدور گواهی فوت برای مر گ‌های خانگی بود، اظهار كرد: در بر خی موارد در مرگ‌های خانگی پزشکان عمومی بدون معاینه و در نسخه پزشکی دست نویس گواهی فوت صادر می‌کردند که در این گواهی‌ها علت فوت واقعی منعکس نمی‌شد.

وی با بیان اینکه برخی از پزشکان برای صدور گواهی فوت از فرم‌های دانشگاه علوم پزشکی در چهار نسخه استفاده نمی‌کردند، افزود: در گذشته برای صدور گواهی فوت از شهروندان مبالغ هنگفت نیز در یافت می‌شد.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به تصمیم گیری برای راه اندازی دفتر پزشکی قانونی برای ساماندهی صدور گواهی فوت در آرامگاه باغ رضوان گفت: متوفیانی که در منزل و یا بیمارستان فوت شده‌اند و نیاز به کالبد شکافی ندارند، برای صدور گواهی فوت به باغ رضوان منتقل می‌شوند.

خبوشانی گفت: دفتری در نزدیکی سالن معراج به پزشکی قانونی اختصاص یافته و اتاق معاینه برای معاینه اجساد فراهم شده است و پس از معاینه اجساد در این اتاق جواز دفن صادر می‌شود در حالي كه پیش از این شهروندان باید ابتدا به پزشکی قانونی مراجعه می‌کردند و در نوبت قرار می‌گرفتند و پس از آن به باغ رضوان مراجعه می‌کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار