شهردار فلاورجان خبر داد:
تابناک: شهردار فلاورجان از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی این شهر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 06 September 2016
به گزارش تابناک اصفهان، امیر احمد زندآور ، در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به اجریا نهضت آسفالت در شهر فالورجان، اظهار داشت: این اقدام از دو سال گذشته آغاز شده و در این راستا موفق به آسفالت کوچه های گارماسه که یکی از محله های پر کوچه است، شدیم.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات شهرداری فلاورجان کاشت درخت برای توسعه فضای سبز بوده است، گفت: تاکنون پنج هزار اصاله درخت در شهر فلاورجان از سوی شهرداری کاشته شده است.
شهردار فلاورجان با بیان اینکه سرانه هر شهروند فلاورجانی از فضای سبز 21 مترمربع است، اظهار داشت: با توجه به این مسئله فلاورجان فاصله چندانی با استانداردها در این زمینه ندارد.
وی بودجه شهرداری فلاورجان را نیز بیش از 50 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سهم بودجه عمرانی از کل این اعتبار، 40 میلیارد تومان است.
زندآور افتتاح پروژه ورودی و خروجی اتوبان ذوب آهن به شهر فلاورجان، افتتاح پروژه میدان بزرگ جمهوری اسلامی، افتتاح پروژه تعریض بلوار ۴۵ متری امام خامنه‌ای را از مهمترین پروژه های عمرانی فلاورجان دانست و افزود: پروژه پارک سوار اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهر فلاورجان، افتتاح پروژه ایستگاه تاکسی بین شهری شهر فلاورجان و کلنگ زنی احداث زورخانه شهر فلاورجان از دیگر پروژه‌های این شهر است.
وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث زورخانه شهر فلاورجان، کلنگ‌زنی احداث بلوار ملاصدرا و مرمت پل تاریخی شهر فلاورجان و کلنگ‌زنی عملیات ساماندهی و زیباسازی حاشیه زاینده‌رود از دیگر پروژه‌ها شهرداری فلاورجان است، گفت: یکی از مشکلات سد راه برخی پروژه های عمراین کمبود زمین در این شهر و قیمت بالای آن است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار