اعتراض نمایندگان شورای شهر به برخی رسانه های محلی اصفهان؛
تابناک اصفهان: در هفته گذشته برخی از رسانه های محلی اصفهان که میانه خوبی با تیم مدیریت شهری سابق داشتند، به انتقادات مختلف و سیاه نمایی برخی فعالیت ها و مشکلات شهر پرداختند و مقصر اصلی تمام این مشکلات را تیم مدیریت شهری اصفهان خطاب کردند.
کد خبر: ۲۸۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان، در هفته گذشته برخی از رسانه های محلی اصفهان که میانه خوبی با تیم مدیریت شهری سابق داشتند، به انتقادات مختلف و سیاه نمایی برخی فعالیت ها و مشکلات شهر پرداختند و مقصر اصلی تمام این مشکلات را تیم مدیریت شهری اصفهان خطاب کردند.

با توجه به این موضوع تعدادی از نمایندگان شورای شهر اصفهان روز گذشته نسبت به این موضوع اعتراض کردند و از رسانه ها و مطبوعات محلی تقاضا کردند به جای برهم زدن آرامش شهر و ناامید کردن مردم با سیاه نمایی ها و بی انصافی های رسانه ای به بیان اتفاقات صورت گرفته نیز بپردازند.

رسانه ها آرامش و امید شهر را بر هم نزنند!

رسول جهانگیری، از اعضاکميسيون عمران، معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهر با اشاره به ضرورت توجه به منویات رهبری پیرامون حفظ نشاط و امید در جامعه اظهار داشت: با توجه به توصيه هاي مكرر رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حفظ نشاط و اميد و جلوگيري از عنوان مسائل سبب نااميدي مردم و جامعه مي شود.

وي ادامه داد: تقاضامندم افرادي که مي توانند تاثيرگذار در فضاي عمومي جامعه باشند نسبت به كمبوها و كاستي ها تذكر لازم را بدهند اما قسمت پر ليوان را هم براي مردم و جامعه عنوان کنند.



این عضو شورای شهر تصريح کرد: نمونه بارز اين موضوع بحث مديريت شهري است كه در حال حاضر در فضاي رسانه اي و مطبوعات و نمايندگان مردم بيشتر معضلات و كاستي ها بزرگ نمايي مي شوند.

نباید نسبت به فعالیت های یک سال گذته شهرداری اصفهان بی انصافی کرد!

وي افزود: اما متاسفانه فعاليت هاي يك سال گذشته به هيج وجه ديده نشده، در صورتي كه طي 20 سال گذشته شرايط ركود اقتصادي و وضعيت درآمدي هيچ گاه مثل سال گذشته و حال حاضر نبوده است.

جهانگيري تاکيد کرد: اما با همين شرايط ادامه پروژه هاي در دست اقدام را نيز تعطيل نکرده و با سرعت و دقت بيشتر و به روند عمراني خود ادامه داده اند و ما نبايد نسبت به عملكرد يك ساله مديريت شهري در اصفهان بي انصافي کنيم.

وي افزود: لازم به ذكر است علاوه بر موارد فوق و شرايط بد اقتصادي پروژه هاي عمراني عظيم طي يك سال گذشته تعريف و اجرا شد كه زماني که عملكرد يك ساله مديريت شهري را با سنوات گذشته به صورت سالانه مقايسه كنيم اصلا قابل قياس نيست كه جاي تشكر دارد.

عضو کميسيون عمران، معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: مهم ترين معضل بررسي عملكرد مديريت شهري اين است كه عملكرد يك سال را با عملكرد 10 يا 20 سال گذشته قياس مي كنند كه عادلانه نيست.

رسانه ها فعالیت های عمرانی پیشرفت هایی که صورت گرفته را ببیند!



همچنین زادهوش یکی دیگر از اعضای شورا نیز در این باره گفت: با وجود فعالیت های مثبت شهری و پیشرفت های قابل توجه شهر در مسائل مختلف از جمله مسائل عمرانی، مطبوعات محلی و رسانه های شهری بیش از توجه به این اخبار و ضرورت انعکاس آن برای دلگرمی مردم به ایجاد حواشی مختلف برای مدیریت شهری می پردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار