به مناسبت هفته دولت و با حضور سردار دهقان در استان اصفهان چندین پروژه‌ی عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 27 August 2016
با حضور سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رسول زرگرپور استاندار اصفهان پست ۲۰/۶۳ کیلو ولت شهدای بابوکان با هزینه ای بالغ بر۲۵۰ میلیارد ریال  افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استاندار اصفهان  پروژه های شهرداری شاهین شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و همچنین پروژه های بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی این شهرستان با هزینه ای بالغ بر۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

پل عابر پیاده مکانیزه، تلویزیون شهری، کمربندی خروجی بهشت معصومه، ساماندهی پارک عطار، محوطه‌سازی فضای سبز و اصلاح هندسی بلوار سهراب سپهری، سه قطعه زمین چمن مصنوعی، ساختمان جدید اتوبوس‌رانی، گل‌فروشی ورودی آرامستان و بازار میوه و تره‌بار این شهرستان مجموعه پروژه‌های افتتاحی به دست وزیر دفاع و استاندار اصفهان است.

همچنین با حضور سردار دهقان در شهرستان شهرضا، سردخانه دو مداره ی ۱۰ هزار تنی تمام اتوماتیک دنا افتتاح شد.

در این سفر بهره برداری همزمان از ۲۳۰ پروژه ی کشاورزی با اعتباری بالغ بر ده هزار و ۹۷ میلیارد ریال و اشتغال زایی هزار و ۸۰۰ نفر با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر رسول زرگرپور صورت گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ، سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر اصفهان ،حضور در جلسه شورای اداری استان، حضور در نشست صمیمی با نخبگان استان و حضور در برنامه زنده رود شبکه استانی اصفهان از دیگر برنامه های سفر وزیر دفاع به استان اصفهان طی روزهای پنجشنبه و جمعه بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار