روی دکه چهارباغ؛
تابناک: در 20 سال گذشته مدیران استان اصفهان فکر می‌کردند که هر چه آمار بیشتری ارائه دهند و تهرانی‌ها را خوشحال کنند، به نفع استان است.
کد خبر: ۲۸۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 26 August 2016

به گزارش تابناک اصفهان، همه آنچه که درخبرها تیتر می شود، تمام بخش مهم خبر نیست و در میان خبرها گاه مطالبی عنوان می شود که قابلیت پرداخت مجزا و تبدیل شدن به یک تیتر درشت را دارند.

آنچه قرار است در "دکه چهارباغ تابناک" بدان بپردازد، از همین دست خبرهای گم شده در میانه خبرها است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم در پاسخ به سوالی درباره امکان استفاده از این طرح استفساریه ازسوی مینو خالقی جهت حضور در مجلس، یادآور شد: برخی از همکاران در صحن، بر این استدلال که این قانون درصورت تصویب، عطف به ماسبق نمی‌شود، تاکید داشتند ولی باید گفت اتفاقاً قوانین تفسیری، عطف به ماسبق می‌شود.

او ادامه داد: در واقع قوانین تفسیری به‌تمام مصادیق پیش از قانون اصلی تسری پیدا می‌کند که بر این اساس، درصورت تصویب این قانون و تایید شورای نگهبان، قطعاً‌ می‌توانیم مسئله خانم خالقی را در مجلس طرح کنیم و به استناد این قاعده که قوانین تفسیری، عطف به ماسبق می‌شوند، استناد کنیم که این قانون مشمول حال ایشان نیز می‌شود و در نهایت، از وزارت کشور درخواست کنیم اعتبارنامه را به مجلس بفرستند تا در شعبه دو مجلس و توسط نمایندگان عضو این شعبه مورد بررسی قرار گیرد.

زیر زمین شهر ولوله ای از کارهای عمرانی برپاست

شهردار اصفهان تصریح کرد: در زیر زمین شهر ولوله ای از کارهای عمرانی برپاست. بعد از 53 سال شاهد شروع به کار فاز اول قطار شهری اصفهان بودیم و طی چند روز آینده نیز چند ایستگاه دیگر آن با حضور معاون اول ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.

آبی که 80 درصد نیتراته است!

داوود میرزائی ،عضو شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه متاسفانه به دلیل خشکسالی‌های اخیر آب منطقه تیران و کرون به شدت نیتراته شده است، گفت: بسیاری از روستاهای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شوند و آنهائی هم که از چاه استفاده می‌کنند نیتراته آب حدود 60 تا 80 درصد است.

مدیرانی که 20 سال آمار غلط می‌دادند

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، گفت: در 20 سال گذشته مدیران استان اصفهان فکر می‌کردند که هر چه آمار بیشتری ارائه دهند و تهرانی‌ها را خوشحال کنند، به نفع استان است.

وی افزود: این آمارها با واقعیت همخوانی نداشته و یکی از دلایلی که اصفهان استانی برخوردار محسوب می‌شود، عملکرد اشتباه مدیران در ارائه آمارها است بنابراین مدیران باید عادت کنند که آمار واقعی و صحیح را ارائه دهند، هر چند که خوشایند برخی مسؤلان رده بالا نباشد تا واقعیت‌ها مشخص شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار