وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه ای به رییس مجلس ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده است بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
کد خبر: ۲۸۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 23 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ؛ در نامه سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان که امروز - سه شنبه - خطاب به علی لاریجانی منتشر شد، آمده است: پیرو تذکر و اظهارنظر جناب عالی در جلسه دوم شهریورماه مجلس شورای اسلامی در رابطه با انعکاس نظر اینجانب در مورد کمک به اقدام مشترک ایران – روسیه برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه جهت مقابله با جریانات تروریستی – تکفیری که به نیابت از مثلث آمریکا، عربستان و صهیونیست ها منطقه را ناامن و بی ثبات کرده و دامنه و گستره اقدامات آن ها امنیت جهان را تحت تاثیر قرار داده است، باستحضار می رساند:

1- شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.

2- نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسوولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.

3- ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح در این نامه از رییس مجلس خواسته است تا این موضوع را به نحو مقتضی در جلسه علنی مجلس به استحضار نمایندگان برساند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار