ابطحی از حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان درباره اتهامات برادر و دستیار رئیس‌جمهور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 23 August 2016

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دستور کار جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد در این کمیسیون حاضر شود.

وی با اشاره به علت حضور وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: قرار است وزیر اقتصاد در این جلسه به سئوالات نمایندگان درباره اتهامات «حسین فریدون» برادر و دستیار رئیس‌جمهور در حوزه مسائل اقتصادی پاسخ دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه اگر از پاسخهای وزیر اقتصاد درباره اتهامات برادر رئیس‌جمهور قانع نشویم، سئوالات خود در این باره را از آقای روحانی مطرح می‌کنیم، گفت: پیش از این نیز وزیر اقتصاد گفته بود که فعالیتهای فریدون بر اساس دستورات رئیس‌جمهور انجام شده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این نیز شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جهور خواستار پاسخگویی وی درباره اتهامات حسین فریدون دستیار و برادر وی درخصوص از جمله تحصیل توصیه‌ای در مقطع دکتری دانشگاه شده بود.

در همین زمینه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به تسنیم گفته بود که تخلفات «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور را به دولت انتقال داده‌ایم اما رئیس‌جمهور در این باره جوابی به نمایندگان نمی‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار