بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۲۸۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 23 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان، ساعت 23 و 38 دقیقه شب گذشته در تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی، سقوط خودروی پراید حامل 5 نفر در کانال آبی در براآن جنوبی اعلام شد که نیروهای عملیاتی از ایستگاه های 23 و 5 به محل حادثه اعزام شدند.

در لحظات اولیه سقوط خودرو، به علت شکسته شدن پنجره عقب، دختر 17 ساله و پسر 7 ساله خانواده توانستند از خودرو خارج شده و جان خود را نجات دهند.

سه نفر از اعضای خانواده به علت شدت ضربه برخورد، جان خود را از دست داده بودند.
آتش نشانان پس از رسیدن به محل، اجساد را از داخل ماشین خارج و خودرو را به وسیله جرثقیل از داخل رودخانه بیرون آوردند. عملیات امداد و نجات این حادثه سه ساعت به طول انجامید.
 
کشف تندیس طلایی حضرت مسیح از یک خودرو در اصفهان 
 
تندیسی از حضرت عیسی مسیح (ع) از دو قاچاقچی اشیای عتیقه در شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان کشف شد.
 
محسن محمدی مسئول دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریدونشهر گفت: این تندیس هنگام بازرسی پلیس آگاهی و یگان حفاظت میراث فرهنگی از یک دستگاه خودروی سواری در دوراهی روستای 'خویگان' شهرستان فریدونشهر کشف شد.
وی افزود: تندیس کشف شده به قطر 30 و ارتفاع 75 سانتی متر و طلایی رنگ است.
 
او افزود : در بازرسی از خودروی مذکور علاوه بر تندیس یاده شده، مجموعه ای از کالاها و اشیای قاچاق کشف شده است .
 
محمدی تصریح کرد: تندیس کشف شده برای بررسی بیشتر در اختیار کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان قرارگرفته است.
 
شهرام امیری مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز با اشاره به مراحل بررسی کارشناسی تندیس کشف شده گفت: تایید ارزش تاریخی این تندیس منوط به بررسی های دقیق و کارشناسی است.
 
قتل در حوالی میدان لاله اصفهان
 
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان از درگیری دو تبعه افغانی و قتل یک جوان 25 ساله در حوالی میدان لاله اصفهان خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در این زمینه گفت: این حادثه در ساعت 6 بعد از ظهر روز شنبه اتفاق افتاد و در این درگیری که بین دو تبعه افغانی بود،یکی از طرفین دعوا بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح و در اثر شدت جراحات جان باخت.
 
وی ضمن ریشه دار خواندن دامنه اختلاف این دو تبعه افغانی مقیم ایران، اظهار کرد: علت دقیق قتل توسط کارآگاهان اداره آگاهی استان اصفهان در حال بررسی است.
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ضارب که افغانی 35 ساله بوده پس از قتل هم وطن خود، از محل فرار کرد و از سوی مأموران پلیس در حال تعقیب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار