تابناک اصفهان :مراسم استقبال از ملی پوش اصفهانی که در دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری المپیک ریو توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و اولین مدال آور تاریخ ورزش استان در المپیک لقب بگیرد، روز دوشنبه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 22 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از خبرگزاری ها، مراسم استقبال از ملی پوش اصفهانی که در دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری المپیک ریو توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و اولین مدال آور تاریخ ورزش استان در المپیک لقب بگیرد، روز دوشنبه برگزار شد.
 
مرادی با حضور در گلستان شهدای اصفهان، مدال خود را به شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرد. این مراسم امروز با حضور پرشور مردم که با در دست داشتن پلاکارد و پرچم های ایران و شاخه گل به استقبال وزنه بردار ارزنده کشورمان آمده بودند، برگزار شد.

مرادی در این مراسم گفت: مدالم را به همه مردم اصفهان تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانم در آینده هم برای اصفهان آفتخارآفرینی کنم.

قهرمان المپیک 2016 ریو در باره برنامه خود برای حضور در المپیک 2020 توکیو افزود: از مدتی دیگر تمرینات خود را آغاز می کنم و امیدوارم بتوانم تا المپیک بعدی تمرینات خود را بطور جدی ادامه دهم.

اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های ریو دو مدال طلا توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی کسب کردند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار