فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: قطار سریع‌السیر اصفهان قم به طول 260 کیلومتر است که 75 درصد زیربنای آن به پایان رسیده و امیدواریم تا دو سال آینده تکمیل شود.
کد خبر: ۲۷۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 11 August 2016
به گزارش تابناک قم، عبادلله عبداللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار سریع‌السیر تهران، قم و اصفهان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پروژه آزادراه جنوبی تهران به طول 158 کیلومتر به چهار قطعه تقسیم شده است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری قطعه چهارم این پروژه در حدفاصل چرم‌شهر تا آزادراه قم تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 700 دستگاه ماشین آلات و 2 هزار نفر در پروژه قطار سریع‌السیر تهران، قم و اصفهان اضافه کرد: این پروژه با اتصال نقاط مختلف کشور به یکدیگر ترافیک قابل توجهی از جاده‌ها به ویژه شهر تهران را کاهش می‌دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء(ص) خاطرنشان کرد: جلوگیری از افزایش ترافیک تهران نیازمند مهندسی ورودی و خروجی خودروها به این شهر بوده است؛ با ایجاد آزادراه قم - مشهد از ورود 14 هزار خودرو به تهران جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی جاده‌ای و کاهش آلایندگی شهر تهران از دستاوردهای طرح آزادراه جنوبی تهران است، عنوان کرد: این مسیر مسافت سفر را یک ساعت و 10 دقیقه کوتاه می‌کند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه جاده حرم تا حرم یکی از امن‌ترین جاده‌های کشور است، اظهار کرد: طول مسیر قطار سریع‌السیر اصفهان - قم 260 کیلومتر است که 75 درصد زیربنای آن به پایان رسیده و امیدواریم تا دو سال آینده تکمیل شود.

وی نبود جانمایی برای ایستگاه‌ها را یکی از مشکلات قطار سریع‌السیر تهران قم دانست و تصریح کرد: در صورت رفع معارضات و با توجه به مدیریت کیفیت و سرعت پروژه قطار سریع‌السیر تهران - قم تا چهار سال آینده به پایان می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار