تابناک اصفهان: چندی پس از حضور عبدالله ویسی در جمع طلایی پوشان اصفهان، شنیده هایی مبنی بر حضور یعقوب پیری مدیر رسانه ای سابق باشگاه استقلال خوزستان در اصفهان به گوش رسید؛ موضوعی که موجی از اعتراضات را به سمت ویسی و مدیران باشگاه سپاهان ایجاد کرد و آن ها را در نوک پیکان اعتراضات رسانه ای های اصفهان قرار داد.
کد خبر: ۲۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 09 August 2016
تابناک اصفهان: چندی پس از حضور عبدالله ویسی در جمع طلایی پوشان اصفهان، شنیده هایی مبنی بر حضور یعقوب پیری مدیر رسانه ای سابق باشگاه استقلال خوزستان در اصفهان به گوش رسید؛ موضوعی که موجی از اعتراضات را به سمت ویسی و مدیران باشگاه سپاهان ایجاد کرد و آن ها را در نوک پیکان اعتراضات رسانه ای های اصفهان قرار داد. عده ای از روزنامه نگاران ورزشی اصفهان معتقد بودند این آغاز جریان انتقال کادر آبی های خوزستان به اصفهان است، مسئله ای که چند روز بعد با راه اندازی شایعه باند خوزستانی در اصفهان همزمان شد و حاله از ابهام را در پشت اردو آماده سازی طلایی پوشان ایجاد کرد. این حاله با تغییر مرتضی رمضانی از مدیریت رسانه ای باشگاه سپاهان و حضور پیری در این سمت قوت گرفت!

با این وجود حرف خبرنگاران اصفهانی چیز دیگری بود؛ آن ها با انتشار بیانیه ای از به حاشیه رفتن صحبت هایشان جلوگیری کردند و نسبت به حضور مدیر رسانه ای جدید باشگاه واکنش نشان دادند؛ فحوای اعتراض آن ها به حضور یک غیر اصفهانی در این سمت بود؛ ورزشی نویسان اصفهان معتقد بودند ظرفیت و فضای رسانه ای موجود در اصفهان به گونه ای است که نیازی به حضور یک غیر اصفهانی در این سمت نبوده و خبرنگاران و ورزشی نویسان اصفهانی که همواره در سطح کشور زبانزد هستند و به عنوان قلم بدستان چیره به حساب می آیند خیلی دلسوزانه تر و رسانه ای تر می توانند در این سمت فعالیت کنند.

با وجود این صحبت ها، اما سرمربی و مدیرعامل خوزستانی این تیم واکنش خاصی نشان ندادند و بی توجه به همه صحبت ها، پیری را در جایگاه خود تثبیت کردند.

با آغاز لیگ خبرنگاران اصفهانی خود ویسی را مورد انتقاد قرار دادند و از او به عنوان عامل اصلی این حرکت نام بردند؛ نکته ای که در سخنان ویسی مشهود بود، رفاقتش با پیری و عدم اعتمادش به هیچکس غیر از او بود. با این وجود وقتی ورزشی نویسان این واکنش او را دیدند، سکوت کردند و سعی کردند به روند رو به رشد سپاهان کمک کنند.

با وجود اینکه بسیاری فکر می کردند، گذر زمان شرایط را تغییر می دهد و مشکلات را به پایان می رساند، این هفته و در جریان دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان، در بین حواشی این مسابقه نکاتی مشاهده شد که نشان از مشکلات تیم رسانه ای سپاهان با خبرنگاران داشت؛ از جمله این نکات می توان به عدم وجود لیست بازیکنان در اختیار خبرنگاران اشاره کرد؛ موضوعی به ظاهر جزعی و کوچک که در روند خبر رسانی بسیاری از خبرنگاران مشکلاتی را ایجاد کرد! البته این تنها مشکل و دغدغه خبرنگاران نبود و مسائلی همانند این موضوع سبب تشدید اختلافات رسانه ای ها با تیم رسانه ای سپاهان شد!

با  وجود همه این اختلافات و مصائب، باید توجه داشت که رسانه های اصفهان و به خصوص ورزشی نویسان همواره به عنوان یاوران اصلی طلایی پوشان نقش موثری بازی کردند و از همین رو مدیران باشگاه نباید اجازه دهند دامنه این مسائل گسترش یابد و به فعالیت این تیم اصفهانی ضربه بزند، چرا که در بین این مسائل، سپاهان به عنوان طلایی پوش تاریخ اصفهان متضرر اصلی است!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
باعث تاسفه اصفهان هنوز با این همه نمک خوری و نمکدان شکنی این طیف خصوصا در مسیله اب هنوز منفعل هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار