پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای طرح صیانت از مخزن مشترک توانست با ۲۴ ماه تولید پایدار گاز، رکورد جدیدی میان پالایشگاه‌های این مجتمع ثبت کند.
کد خبر: ۲۷۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 08 August 2016
محمد شفیع مؤذنی سرپرست مدیریت پالایشگاه سوم اظهار کرد: پارسال در قالب فرآیندی علمی و دانش محور و با اتکا بر توان کارشناسان واحدهای مهندسی، تعمیرات بازرسی فنی و بهره‌برداری به ترتیب شاهد افزایش فرآورش سه، چهار، ۵۰ و ۲۳ درصدی گاز، اتان، پروپان و بوتان بودیم. 

وی در ادامه افزود: این پالایشگاه در راستای اهداف و استراتژی‌های مجتمع و حفاظت ازمحیط زیست در سال گذشته افزون بر تلاش در جهت تولید بدون وقفه محصولات، توانست میزان مشعل‌سوزی را نسبت به سال بیش از آن ۳۴ درصد کاهش دهد. 

وی به اقدامات مهم این پالایشگاه در راستای حفاظت از محیط زیست اشاره و اظهار کرد: از سرویس خارج کردن کامل چاله‌ سوزان، بهبود شرایط واحد تصفیه پساب و کاهش میزان آلاینده‌های خروجی از این واحد به دریا، افزایش فضای سبز از ۴.۷ درصد فضای صنعتی به بالغ بر۷ درصد، تعامل با سازمان‌های دولتی و مردم نهاد محیط‌زیستی در راستای احیای جنگل های حرا ، گام‌های موثر پالایشگاه سوم در راستای حفاظت از محیط زیست و بهبود شرایط پیرامونی بوده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار