لحظه لحظه با سفر روحانی به اصفهان-1
تابناک: حسن روحانی تا دقایقی با ورود خود به اصفهان نخستین سفر استانی اش به اصفهان را کلید می زند.احتمالا روحانی ساعت 10 وارد فرودگاه اصفهان می شود و ساعت 11 به میدان امام می رسد.
کد خبر: ۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲ 04 February 2015

به گزارش تابناک، دیگر چیزی تا آغاز نخستین سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان نمانده و از همین رو همه در حال لحظه شماری برای حضور روحانی در اصفهان هستند.

آخرین خبرها حاکی از این است که احتمالا روحانی ساعت 10 وارد فرودگاه اصفهان شده و احتمالا 11 با مردم اصفهان در میدان امام دیدار می کند. این در حالی است که قبلا اعلام شده بود روحانی ساعت 9:30 در میدان امام حاضر می شود.

میدان امام خمینی (ره) تاکنون هنوز پر نشده و در حال حاضر مردم به صورت انفرادی و گروهی به سمت این میدان حرکت می کنند.

خیابان های منتهی به میدان امام خمینی (ره) بسته شده و خیابان های سپه، احمدآباد، حافظ و چهارراه شکرشکن محل عبور مردم به میدان امام است.

گفتنی است، جایگاه خبرنگاران تنها دارای 15 کامپیوتر و رایانه و 10 خط تلفن می باشد که با وجود 140 خبرنگاری که برای پوشش این برنامه برایشان کارت صادر شده خیلی کم می باشد.

با وجود هماهنگی های صورت گرفته و پیگیری های فراوان برای مشکل نداشتن ورود خبرنگاران باز هم آنها در رفت و آمد مشکل داشتند.

خبرنگاران تنها مجاز به همراه داشتن تلفن همراه بودند و از همین رو خیلی خبرنگاران نتوانستند وسایل مورد نیاز خود مثل روکوردر و ضبط صدا را با خود به جایگاه خبرنگاران بیاورند.

پیش حضور روحانی در میدان امام موسیقی های حماسی و ملی در میدان امام پخش می شود.

تاکنون از مسئولان استانی تنها حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان در میدان امام حاضر شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار