یاداشت از حسین قلعریز؛
تابناک: عمو رجب رفتی و صبر را به ما هدیه دادی ،زیبایی صورتت را گذاشتی و زیبایی درونی را به ما ارمغان دادی. عمو رجب ما را حلال کن که نتوستیم قدر ایثارگری و از خودگذشتگیت را بدونیم.
کد خبر: ۲۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 05 August 2016
تابناک اصفهان: عمو رجب شهادتت مبارک؛راحت شدی.تو نشان دادی که با چهره ایی نازیبا می توان دریا بود و به اقیانوس ها متصل شد.تو نشان دادی که به جای زیبایی ظاهری باید زیبایی باطنی را جلوه گر کنیم و این زیبایی است که جاودانه می ماند و گرنه زیبارویان را خاک گور هم قدر نمی داند عمو رجب رفتی و صبر را به ما هدیه دادی ،زیبایی صورتت را گذاشتی و زیبایی درونی را به ما ارمغان دادی. عمو رجب ما را حلال کن که نتوستیم قدر ایثارگری و از خودگذشتگیت را بدونیم . نیامدیم دستت را ببوسیم و بگوییم که تو برای ما رفتی که امروز راحت زندگی کنیم . تو صورتت را جلوی خمپاره ها گذاشتی تا سقف خانه ما از بمب عراقیها نلرزه ؛تو جلوی تانکها ایستادی تا خیابان های شهر جولانگاه تانکها و نفربرهای عراقیها نشود.تو با خلوص نیّتت ،نیت شوم صدام و صدامیها را به گور فرستادی و تو بودی که درس ایمان و شجاعت را به ما آموختی .عمو رجب تو و همرزمان تو بودند که این شعر حکیم فردوسی را خوب خواندید و عالی معنا کردید :

چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

دریغ است ایـران که ویـران شــود کُنام پلنگان و شیران شــود

همه سربسر تن به کشتن دهیم بـه از آنکه کشـور به دشمن دهـیم

بله چون ایران نباشد تن من مباد را خیلی از شاعران و خوانندگان و مردم می خوانند ولی عمو رجب خیلی خوب خواند و با صورت زیبایش و از خود گذشتگی اش این شعر را خیلی خوب معنا کرد .

عمو رجب

حاج رجب محمدزاده جانباز ۷۰ درصد مشهدی، نانوای بسیجی بود که در دوران دفاع مقدس و در سال ۱۳۶۶ در منطقه هور عراق، براثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نائل شدو تمام این سال ها از این مجروحیت رنج می برد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اقاقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
بسیار عالی و تاثیر گذار بود
خدا را شکر که هستند کسانی که هنوز هم وفاداریها را میبینند و به قلم می اوردند
قلمتان مستدام
موفق و موئد در پناه ایزد
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
دم چنین نویسندهائی گرم که به شهدا وجانبازان احترام می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار