نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد خواستار توجه به اشتغال از سوی کارگاه های کوچک ، رفع معضل بیکاری ، ایجاد طرحهای کارآفرین و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از خسارت های خشکسالی و سرمازدگی شد.
کد خبر: ۲۷۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 04 August 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری  در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور وزیر کشور اظهار کرد: یکی از مسائل مهم استان یزد بحث اشتغال است که باید به صورت جدی توسط مدیران مورد توجه قرار گیرد و در این راه توسعه واحدهای تولیدی کوچک می تواند به عنوان راهکار مورد توجه باشد.
وی افزود: اشتغال به وسیله ایجاد کارگاه های کوچک و خرد می تواند نقش مهمی در رفع معضل بیکاری جامعه داشته باشد.
امام جمعه یزد در باره وضعیت بیکاران گفت :این افراد، کاریابی و ابتکار ندارند از این رو برای رفع مشکل این افراد بهترین کار این است که طرحهای کارآفرینی و خلاقیت در اقتصاد ایجاد شود تا آنها بتوانند وارد بازار کار شوند و دیگر افرادی که خلاق هستند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به خشکسالی ها و سرمازدگی ها در بخش کشاورزی هم اظهار کرد: باید راهکاری ارائه شود تا ضمن کنترل سرمازدگی و خشکسالی مانع ایجاد خسارت های زیاد به باغ های استان شود.
وی افزود: در این بخش در بسیاری از مواقع فقط به ارائه آمار بسنده می شود و خسارت های اعلام و شده ولی راهکاری برای جلوگیری و مقابله با آن تدوین نمی شود.
امام جمعه یزد به قانون عفاف و حجاب هم اشاره کرد و گفت: قانون عفاف و حجاب که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده اجرا نمی شود و همین امر موجب ایجاد مشکلاتی در جامعه شده به گونه ای که برخی بدحجابی ها موجب مسخره شدن از سوی خارجی ها شده است.
ناصری یادآور شد: برخی آمارها حکایت از آن دارد که زنان ایرانی در دو مقوله عمل زیبایی و مصرف لوازم آرایشی در دنیا رتبه اول را دارند و این امر باعث تاسف است .
وی درباره اهمیت رشد جمعیت نیز گفت: اگر جمعیت کشور ما به همین حالت پیش برود ما با مشکلات زیادی روبرو می شویم به همین دلیل باید از این مشکل پیشگیری لازم انجام شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار