واکنش محسن رضایی به دیدار محمود عباس و مریم رجوی؛
واکنش ها به دیدار میان ابومازن و سرکرده منافقین ادامه دارد. در جدیدترین واکنش محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بی خاصیت بودن محمود عباس در تشکیلات فتح بیان داشته است که ما با هیچ کس نه شوخی داریم و نه عقد اخوت بسته‌ایم، هر کسی علیه ملت ایران کوچکترین قدمی بردارد، قدم‌هایش را می‌شکنیم
کد خبر: ۲۷۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 02 August 2016

واکنش ها به دیدار میان ابومازن و سرکرده منافقین ادامه دارد. در جدیدترین واکنش محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بی خاصیت بودن محمود عباس در تشکیلات فتح بیان داشته است که ما با هیچ کس نه شوخی داریم و نه عقد اخوت بسته‌ایم، هر کسی علیه ملت ایران کوچکترین قدمی بردارد، قدم‌هایش را می‌شکنیم

به گزارش «تابناک»، گروه تروریستی منافقین که دستش به کشتن 17 هزار ایرانی بی گناه آلوده است و در تجاوز عراق به کشورمان به شراکت با صدام جنایتکار پرداختند، این روزها سعی می کند از هر ابزاری برای نشان دادن زندگی نباتی خود استفاده کند، چون سال هاست این گروهک مرده است.

پس از برگزاری همایش منافقان در پاریس با شرکت مزدوران آمریکایی‌، صهیونیستی و سعودی‌، این بار منابع فلسطینی از دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «مریم رجوی» سرکرده منافقین در پاریس خبر دادند.

بنا بر گزارش ها، در این دیدار که در اقامتگاه محمود عباس در مقر اقامتش در پاریس برگزار شده است، محمود عباس، سرکرده منافقین را از آخرین تحولات منطقه خاورمیانه بخصوص مسائل فلسطین از جمله طرح فرانسه برای سازش مطلع کرد. در مقابل مریم رجوی نیز عباس را در جریان اجلاس سالانه منافقین که اخیرا در پاریس و برای اولین بار با حضور گسترده و علنی مسئولانی از دولتهای عربی مثل ترکی الفیصل رئیس اطلاعات پیشین عربستان برگزار شد، قرار داد.

هرچند این دیدار میان ابومازن که همواره با سازشکاری‌هایش به آرمان قدس خیانت کرده و سرکرده منافقین چندان عجیب نبود اما این دیدار واکنش هایی را در پی داشته است.

در همین راستا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرام خود نسبت به دیدار محمود عباس با مریم رجوی واکنش نشان داده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در این واکنش اینستاگرامی نوشت:

«در میان رهبران فلسطین محمود عباس بی‌خاصیت‌ترین فرد در تشکیلات فتح بوده است. وی که تاکنون نتوانسته برای مردم فلسطین قدمی موثر بردارد، با یک عنصر ورشکسته دیگری ملاقات و در پی تقویت گروهک منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران است.

با این دیدار به یاد روزی افتادم که صدام با همین «زن»، ده‌ها عکس گرفت و گفت ما فردا در تهران خواهیم بود. اما این اراده ملت ایران بود که دیکتاتور عراق را زیر پای خود له کرد.

ما با هیچ کس نه شوخی داریم و نه عقد اخوت بسته‌ایم، هر کسی علیه ملت ایران کوچکترین قدمی بردارد، قدم‌هایش را می‌شکنیم

هر کسی علیه ملت ایران کوچکترین قدمی بردارد، قدم‌هایش را می‌شکنیم 

پیش از این حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه نیز در واکنش به این دیدار گفته بود: «محمود عباس با توجه به رویکرد و سابقه ای که از خود نشان داده، به خوبی ثابت کرده است که دست نشانده آمریکاست، به گونه ای که اسناد همکاری وی با آمریکا در لانه جاسوسی پیش از انقلاب کشف و مشخص شد، وی مأمور CIAاست. مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه گروهک منافقین قصد نابودی انقلاب ایران را دارد، تأکید کرد: شاهد بودیم که عناصر این گروهک تروریستی در زمان جنگ تحمیلی نیز به آغوش صدام رفتند و علیه ملت ایران جنگیدند. از این رو دشمنی آنها با ایران با حمایت غرب هنوز ادامه دارد».

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار