ناگفته های یک سفر مخفیانه;
کندی چارمز در مصاحبه خود با رسانه های بریتانیایی اظهار داشته است که در خیابانهای تهران افراد زیادی را با ظاهری مشابه بازیگران فیلم های غیر اخلاقی مشاهده کرده است!!
کد خبر: ۲۷۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 02 August 2016
این روزها خبر سفر بازیگر فیلم های غیر اخلاقی بریتانیایی به ایران و انجام عمل زیبایی بر روی وی در کلینیک های تهران به یکی از پر جنجال ترین خبرهای رسانه های داخلی بدل شده است.

متاسفانه این بازیگر ضد اخلاق که با نام کندی چارمز در صنعت فیلم های مستهجن شناخته می شود در اولین واکنش خود نسبت به اعتراضات مردمی به این سفر در گفتگو با رسانه های انگلیسی عنوان داشته است که مدل های زیادی برای انجام عمل زیبایی به ایران می آیند و هدف وی از سفر به ایران هم انجام عمل زیبایی بینی بوده است!

وی حتی این واکنش ها را نسبت به سفر خود عجیب دانسته و گفته است که در خیابانهای تهران افراد زیادی را با ظاهری مشابه بازیگران فیلم های غیر اخلاقی مشاهده کرده است زیرا بینی و گونه های و ... بسیاری از افراد به شکل خاصی و هم نوع این بازیگران عمل شده است!!!

کندی چارمز


حال با توجه به اظهارات این شبه هنرمند ضد اخلاق این سوال پیش می آید که چه پزشکانی در سودای کسب دلار های آمریکایی اقدام به دعوت و پذیرش این گونه افراد در مراکز درمانی ایران می نمایند؟؟؟ حتی چرا این نوع خاص از جراحی های زیبایی را که مختص بازیگران غیر اخلاقی است در کشور ما رواج می دهند؟

مطمئنا این سوالی است که باید نهاد های مسئول پس از بررسی به آن پاسخی روشن دهند زیرا گویا پیش از نیز برخی از پزشکان جویای دلار اقدام به انجام عمل افرادی هم صنف این فرد نموده اند.

در پایان باید اظهار داشت که قطعا در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از شبکه فساد آلود دعوت کننده از اینگونه افراد فاسد و همچنین شبکه پزشکی درمان کننده آنها منتشر خواهد شد! 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
پس معلوم شد مثل همه جای دیگر مشکل از پزشکاست
تیغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
راست گفته دیگه من اینو دیدم یاد دخترای تهرانی افتادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
وقتی پای دلار مطرحه تعهدات اخلاقی و دینی برخی پزشکان تعطیل میشود . چقدر حاشیه دارند این جراحان زیبایی ! راستی چطوری ویزای ایران گرفته و کسی در سفارتخانه بررسی نکرده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار