معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم رعایت الزامات پدافند غیرعامل به صورت جامع و فراگیر در همه شاخه ها و زیر شاخه های انرژی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 01 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار محمدعلی مطیعی روز دوشنبه در سمینار آموزشی کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان هرمزگان افزود: رعایت الزامات پدافند غیرعامل در همه شاخه ها و زیر شاخه های انرژی از جمله تولید ، توزیع و انتقال شبکه های برق و همچنین در بخش های فرآورده های نفتی و گاز ضروری است.

وی در ادامه 15راهکار مهم و اساسی در خصوص پایش و آمادگی در مواقع تهدید و اتفاقات خاص را ارائه کرد و اظهارداشت: استاندار هرمزگان با تدبیر و مدیریت بی نظیر توانسته وفاق و همدلی را در تمامی حوزه های انرژی استان حاکم کند و از تمامی دستگاه های اجرایی می خواهیم این روند را حفظ و استمرار بخشند.

سید عبدالمحمد سجادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیز در این نشست به حوزه های پدافند غیرعامل مرتبط با کارگروه انرژی پرداخت و بر مراقبت و آمادگی پالایشگاه ها ، کنترل و مدیریت خطوط انتقال نفت و گاز تاکید کرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان و دیگر مسئولان استان از تاسیسات شرکت برق منطقه ای ، شرکت توزیع برق و نیروگاه غرب استان هرمزگان بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار