بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: آتش‌سوزی سیتی‌سنتر اصفهان ۱۰ مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۲۶۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 29 July 2016
تابناک اصفهان: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

بی احتیاطی در سیتی سنتر هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

غفور راستین  اظهار داشت: ساعاتی پیش فاز دوم سیتی سنتر اصفهان براثر بی‌احتیاطی  آتش گرفت که در این حادثه 10 نفربر اثر تنفس گاز ناشی از آتش‌سوزی مشکلات تنفسی پیدا کردند.

وی افزود: در این حادثه 10 نفر مشکلات تنفسی پیدا کردند که با اعزام 4 آمبولانس به محل حادثه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، 2 نفر از این مصدومان به‌صورت سرپایی در محل مداوا شده و سایر مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان بیان کرد: مصدومیت هر 10 نفر بر اثر مشکل تنفسی ناشی استنشاق گاز بود که 8 نفر از  آن‌ها برای ادامه مراحل درمان به بیمارستان‌های الزهرا و شریعتی منتقل شدند.

مسکن مهر کاشان آتش گرفت!

سید مهدی مجدالاشرافی اظهار داشت: ساعت 18 و 30 دقیقه عصر دیروز گزارش آتش‌سوزی در مسکن مهر دریافت شد که در پی آن بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه با حضور به موقع پرسنل ایستگاه‌های شماره 2 و 5 آتش‌نشانی در محل حادثه برای عملیات اطفای حریق، آتش به طور کامل مهار شد‌.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کاشان تأکید کرد: این حادثه تلفات جانی در بر نداشته و ساکنین ساختمان در سلامت کامل هستند.

مجدالاشرفی در رابطه با علت آتش‌سوزی خاطر نشان کرد: وجود مواد حلال رنگ در راه پله پشت بام این ساختمان و شعله‌ور شدن آن، علت آتش‌سوزی بوده است.

سارقان منازل شرق اصفهان دستگیر شدند
در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شرق شهر اصفهان ماموران پليس آگاهي بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند .

سرهنگ "ستار خسروی دراین خصوص گفت: پس از انجام كارهاي تخصصي و اقدامات خاص دو سارق حرفه اي شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: متهمان در تحقيقات تخصصي به عمل آمده به چهار ميليارد ريال سرقت از منازل شهروندان در شرق شهر اصفهان اعتراف كردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار