کد خبر: ۲۶۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 27 July 2016


قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن تمرکز جدی در جنگ نرم و تهدیدات اقتصادی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامعلی حیدری ظهر امروز در دوره آموزشی رابطان پدافندغیرعامل دستگاه‌های اجرایی البرز گفت: یکی از مهمترین تهدیداتی که امروز دشمنان آن را مدنظر قرار داده‌اند، تمرکز بیشتر بر جنگ نرم، جدایی مردم از حاکمیت و تهدیدات اقتصادی است.

وی ادامه داد: این موضوعات یکی از مهمترین تهدیدات در موضوع پدافند غیرعامل محسوب می‌شود که باید زمینه‌های مقابله با این تهدیدات فراهم شود.

این مسؤول با بیان اینکه دشمن امروز با شکل‌های مختلف در نظر دارد موضوع جدایی مردم از حاکمیت را انجام دهد، افزود: یکی از راه‌های رسیدن دشمن به این موضوع تحریم‌های اقتصادی است.

حیدری تأکید کرد: راه‌اندازی بیش از 100 شبکه فارسی زبان و طراحی برنامه‌ها با هدف دستیابی به اهداف از دیگر اقدامات دشمنان برای رسیدن به نقشه‌هایشان است.

وی حملات سایبری را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: اگر مدیریت دقیقی بر بانک‌ها نباشد، معلوم نیست ممکن است چه اتفاقاتی در سامانه بانکی کشور بیفتد.

قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید این تهدیدات را شناسایی کرده و آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم، افزود: باید در بخش‌های مختلف خود را آماده کرده و مقابله جدی را با تهدیدات دشمنان آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار