ابهام در یک پرونده پزشکی؛
تابناک: مادر یسنا در حالی این ادعا را مطرح کرده است که پدر یسنا در تماس های مکرر خبرنگار ما با وی، حاضر به توضیح در خصوص این مسئله نشد و ضمن تایید این خبر گفت: من نمی خواهم با رسانه ها صحبت کنم.
کد خبر: ۲۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 25 July 2016
تابناک اصفهان: اواخر هفته گذشته خبری در برخی رسانه ها در خصوص کتک زدن دختر شش ساله ای که به همراه مادر خود به مطب دندانپزشکی مراجعه کرده بود منتشر شد.

در این خبر مادر یسنا مختارزاده مدعی شده بود که بعد از مراجعه به دندان پزشکی و در حالی که
دختر وی ترس از کشیدن دندان داشته با پیشنهاد دندانپزشک از اتاق دکتر بیرون رفته اما بعد از چند دقیقه متوجه می شود دکتر با تنبیه بدنی دخترش، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.


اکنون بعد از گذشت چند روز از این ماجرا، روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، در خبری که روی سایت دانشگاه منتشر کرده است، اعلام کرده است: در پي انتشار خبري مبني بر ادعاي والدين يك كودك هفت ساله در خصوص ضرب و جرح كودكشان توسط يك دندان پزشك، بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با خانواده کودک و دندانپزشک که شاغل در کلینیک خصوصی است، صحبت كرده‌اند و ادعای طرفین جهت رسیدگی سریع به نظام پزشکی استان ارسال شده است.

این دختر شش ساله بنابر ادعای مادر این دختر در گفت و گو با یکی از سایت های خبری، حاضر به کشیدن دندان خود نمی شد که در نهایت با ضرب و شتم دکتر مسئله به شکایت این خانواده از پزشک ختم شده است.

مادر یسنا در حالی این ادعا را مطرح کرده است که پدر یسنا در تماس های مکرر خبرنگار ما با وی، حاضر به توضیح در خصوص این مسئله نشد و ضمن تایید این خبر گفت: من نمی خواهم با رسانه ها صحبت کنم.

در آخرین تماس تلفنی تابناک با پدر این دختر، وی این مسئله را تمام شده دانست و با اعلام اینکه "حرفی در این مورد ندارم و این جریان تمام شد، رفت"!. حاضر به شرح ماجرا یا پیگیری ادعای مطرح شده خود مبنی بر ضرب و شتم دخترش در مطب دندانپزشکی نشد.

با این وجود این پرونده طبق گفته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نظام پزشکی در دست بررسی است و تاکنون دندانپزشک، به کلی این مسئله را انکار کرده است.

حال با این اوصاف باید دید در شرایطی که پدر خانواده گویا از طرح ادعای خود پشیمان شده و این مسئله را حل شده می داند آیا این پرونده وارد فاز جدیدی می شود؟!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار