اولین گردهمایی روابط عمومی های بانک قرض الحسنه رسالت به مدت 2 روز در محل دفتر مرکزی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 24 July 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این دوره آموزشی به مدت 2 روز در محل دفتر مرکزی بانک قرض الحسنه رسالت و با حضور مدیر عامل ، مدیر روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت ستاره درخشان و مدیر مرکز آموزش، برنامه ریزی و توسعه بانک و جمعی از اساتید انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت دراین دوره آموزشی از روابط عمومی سازمانها به عنوان زبان گویای مجموعه یاد کرد و گفت: روابط عمومی باید تکنیکی متفاوت و متمایزی داشته باشد.


محمد حسین حسین زاده با اشاره به فعالیتهای متمایز بانک قرض الحسنه رسالت (شرعی، ارزان، آسان و مدرن) نسبت به دیگر بانکهای تجاری افزود: روابط عمومی این مجموعه نیز همچون خدمات آن باید روندی متمایز داشته باشد.


رحیم سرهنگی مدیر مرکز آموزش توسعه و برنامه ریزی بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دوره به ارائه تعاریفی از هویت سازمانی بانک پرداخت.
رویدادهای روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین، خبر نویسی و مهارت روابط عمومی از جمله کارگاه های برگزار شده در این دوره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار