تابناک: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه پژو پرشیا با عابر پیاده در بزرگراه همت خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 20 July 2016
سرهنگ مراد مرادی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: حوالی ساعت 20:40 شب گذشته یک دستگاه سواری پژو پارس به شماره انتظامی معلوم در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت در محدوده پل مدرس بود که ناگهان با یک عابر پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بود برخورد کرد.

وی با بیان اینکه عابر پیاده مردی حدودا 50 ساله و مجهول الهویه بود اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد که این فرد کارتن خواب بوده و به همین دلیل هویتش مشخص نیست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بااشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت: بررسی علایم حیاتی نشان داد که این فرد به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.

مرادی درباره علت این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان می‌دهد که ترکیب و تقارن دو خطا علت این حادثه بوده و عابر پیاده به دلیل عبور از عرض بزرگراه و راننده خودروی سواری به دلیل عدم توجه به جلو هرکدام به میزان 50 درصد مقصر این حادثه هستند.

وی از عابران پیاده خواست برای عبور از عرض معابر از گذرگاه‌های عابر یا پل‌های عابر عبور کنند و رانندگان نیز حین رانندگی به مسیر مقابلشان توجه داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار