نهضت چهارباغ بدون خودرو در سه شنبه های با دوچرخه؛
تابناک: در همین راستا صبح امروز شهردار اصفهان و مدیربانک قرض الحسنه رسالت به همراه جمعی از کارمندان این قرض الحسنه از شهرداری اصفهان تا خیابان چهارباغ خواجو را با دوچرخه پیمودند و برای حمایت از بهبود ترافیک و ایجاد شهر سالم به پویش "سه شنبه های بدون خودرو" پیوستند.
کد خبر: ۲۶۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 19 July 2016
تابناک اصفهان: چندی است با رویکرد جدید مدیریت شهری اصفهان حمایت های ویژه ای در راستای پویش های مردمی ترافیک صورت گرفته که از آن می توان به حمایت از پویش "سه شنبه های بدون خودرو" و "هوای اصفهان را داریم" اشاره کرد.

در همین راستا صبح امروز شهردار اصفهان و مدیربانک قرض الحسنه رسالت به همراه جمعی از کارمندان این قرض الحسنه از شهرداری اصفهان تا خیابان چهارباغ خواجو را با دوچرخه پیمودند و برای حمایت از بهبود ترافیک و ایجاد شهر سالم به پویش "سه شنبه های بدون خودرو" پیوستند.


مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان در حاشیه این دوچرخه سواری با تأکید بر ضرورت حمایت نهادها و سازمان های مختلف از پویش های ترافیکی اظهار داشت: بخش عظیمی از جامعه کشور را کارمندان ادارات و سازمان های مختلف تشکیل می دهند، از همین رو باید نسبت به حضور این افراد در پویش های ترافیکی شهر توجه ویژه ای داشت.

وی ادامه داد: حضور بانک قرض الحسنه رسالت در پویش ترافیک زمینه ساز ایجاد حضور افراد مختلف در این کمپین است و می تواند در رشد و توسعه کمپین های ترافیکی موثر باشد.

ابراهیم مسکین، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان نیز با اشاره به ضرورت توجه به پویش های مردمی ترافیکی در شهر بیان کرد: حضور کارمندان قرض الحسنه رسالت در پویش مردمی "سه شنبه های بدون خودرو" می تواند زمینه ساز فعالیت های موثر در بهبود شرایط ترافیکی شهر شود و در ایجاد شرایط مثبت ترافیکی تأثیرگذار باشد.



نکته قابل توجه رکابزنی شهردار با کارمندان قرض الحسنه رسالت، توجه ویژه به اجرای هر هفته این برنامه و نمادین نبودن این حرکت در شهر است، به گونه ای که کارمندان این بانک هر سه شنبه بدون خودرو راهی کار می شوند و از همین رو شهردار اصفهان به پاس تقدیر از این حرکت در جمع آن ها حاضر شد.

شاید زیبا باشد حالا که یکی از ادارات و سازمان هایی که در برنامه های مختلف شهری پیشگام بوده و با همراهی در این برنامه به پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو پیوسته است، سایر سازمان ها و ادارات نیز برای رشد و بهبود وضعیت ترافیک در شهر به این پویش مردمی بپیوندند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار