تابناک: داده های مرکز زلزله نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نشان می دهد در 30 ساعت گذشته، استان اصفهان شاهد 12 زمین لرزه بوده است.
کد خبر: ۲۶۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 19 July 2016
تابناک اصفهان: داده های مرکز زلزله نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نشان می دهد در 30 ساعت گذشته، استان اصفهان شاهد 12 زمین لرزه بوده است.

پنج زلزله در ونک سمیرم، یک زلزله در شاهین شهر، یک زلزله در نایین و دو زلزله در انارک نایین همچنین یک زلزله در بادرود و یکی در خور رخ داده است.

روز گذشته نیز اصفهان شاهد چندین زمین لرزه بود که جزئیات آن به شرح زیر است:

نخستین زمین لرزه در شهرستان ونک در ساعت ۱۶:۵۷ دقیقه در عمق ۱۰ کیلومتری و با شدت ۳.۲ ریشتر  در عرض جغرافیایی  ۳۱.۶۳۰ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۲۳۱ درجه شرقی روی داده است.

دومین زمین لرزه در این منطقه در ساعت ۱۷:۳۴ دقیقه در عمق ۱۰ کیلومتری و با شدت ۳.۳ ریشتر  در عرض جغرافیایی  ۳۱.۶۱۱درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۲۱۵ درجه شرقی روی داده است.

سومین زمین لرزه در این منطقه در ساعت ۱۹:۲۷ دقیقه در عمق ۱۰ کیلومتری و با شدت ۲.۱ ریشتر  در عرض جغرافیایی ۳۱.۶۱۶ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۲۳۳ درجه شرقی روی داده است.

همچنین در شهرستان نائین در ساعت ۱۷:۴۹  زلزله ای با شدت ۱.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری در عرض جغرافیایی  ۳۲.۶۸۹ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۳.۰۵۳ درجه شرقی روی داده است.

شهرستان شاهین شهر نیز در ساعت ۱۸:۴۰  دقیقه با زمین لرزه ای به شدت ۱.۸ در عمق ۱۰ کیلومتری با عرض جغرافیایی ۳۳.۰۸۷درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۴۲۸درجه شرقی تکان خورد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار