تجمع دانش‌آموزان فرزانگان اژه‌ای مقابل استانداری؛
تابناک: ظهر امروز صد نفر از دانش آموزان نخبه مدرسه اژه‌ای یک اصفهان درمقابل استانداری اصفهان تجمع و اعتراض خود نسبت به عدم پذیرش 70 نفر از دانش آموزان این مدرسه را اعلام کردند.
کد خبر: ۲۶۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 17 July 2016

به گزارش تابناک اصفهان، ظهر امروز صد نفر از دانش آموزان نخبه مدرسه اژه‌ای یک اصفهان درمقابل استانداری اصفهان تجمع و اعتراض خود نسبت به عدم پذیرش 70 نفر از دانش آموزان این مدرسه را اعلام کردند.

محمدرضا جعفری یکی از تجمع کنندگان در مقابل استانداری اصفهان است که در گفت و گو با خبرنگار تابناک می گوید: مدتی پیش مسئولان مدرسه اژه ای سک اصفهان اقدام به برگزاری یک تست قرآنی از همه دانش آموزان کردند که بعد از برگزاری این آزمون 70 نفر از دانش آموزان که موفق به کسب نمره لازم در این آزمون نشدند از مدرسه اخراج شدند.

وی ادامه داد: این آزمون که ما نمیدانیم چقدر برگزاری آن در این موقع از سال ضرورت داشت، سبب شد تا 150 نفر از دانش آموزان قادر باشند مجددا در این مدرسه تحصیل کنند اما 70 نفر مجبور شدند در مدرسه های اژه ای دو و سه ثبت نام کنند.

این محصل که خودش جزو قبول شدگان است اما برای رساندن صدای اعتراض همکلاسی هایش، آمده است می افزاید: علاوه بر بعد مسافت مدرسه های اژه ای دو و سه، این دانش آموزان که از مدرسه بیرون شده‌اند، جزو دانش آموزان نخبه و خوب مدرسه در سالهای گذشته بوده اند و دلیلی ندارد همکلاسی های ما به خاطر یک آزمون از مدرسه خود رانده شوند!.

وی با بیان اینکه معدل اکثر این 70 دانش آموزان 20 است، می گوید: در حالی این تعداد دانش آموز به مدارس دیگر ارجاع داده شدند که کلاس های خالی مدرسه به انباری تبدیل شده است!.

جعفری بیان داشت: این دانش آموزان و والدینشان برای رساندن صدای اعتراض خود به آموزش و پرورش هم رفته اند اما جوابی نگرفته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار