گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
تابناک: رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه ها و مسئولان آموزش عالی کشور دستیابی ایران در 20 سال آینده به اقتدار و عزت را در گرو وجود جوانانی که دارای تعهد و تخصص‌اند دانستند که فراهم نمودن این پشتوانه بر عهده دانشگاه ها و حوزه‌ها است.
کد خبر: ۲۵۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 June 2016
تابناک اصفهان: امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهر، با قدردانی از هماهنگی هفته گذشته بین ستاد احیای امر به معروف، نیروی انتظامی و دادگستری افزود: باید جدی و محکم در مقابل فساد، قاچاق، احتکار و بی بندو باری ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هم باید با روزه خواری مبارزه شود، افزود: مردم انتظار دارند مظاهر اسلام در این شهر بخوبی دیده و سفره فساد و بی بندو باری از این شهر جمع شود.
آیت الله مهدوی با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: هرچه از انقلاب زمان می‌گذرد مردم در دفاع از مظلومان جدی‌تر می‌شوند، البته دشمن نیز حساس‌تر شده و برنامه‌های خاص خود را در پیش گرفته است. هدف دشمنان این است که قضیه فلسطین جزء اولویت های آخر کشورهای اسلامی قرار گیرد اما مردم ما با حضور گسترده در روز قدس خواب های دشمنان را آشفته خواهند کرد.

وی آزادی شهر فلوجه عراق را که در 60 کیلومتری بغداد قرار دارد و به لحاظ مواصلاتی دارای اهمیت خاص و ویژه است تبریک گفت.

مهدوی به فرمایشات رهبری در دیدارهای متعدد هفته گذشته اشاره کرد و گفت: رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه ها و مسئولان آموزش عالی کشور دستیابی ایران در 20 سال آینده به اقتدار و عزت را در گرو وجود جوانانی که دارای تعهد و تخصص‌اند دانستند که فراهم نمودن این پشتوانه بر عهده دانشگاه ها و حوزه‌ها است و لازمه تحقق این مهم تدوین نقشه جامع علمی کشور، تقویت افتخار به هویت ایرانی-اسلامی، استفاده از اساتید متعهد و دلسوز، انضباط اخلاقی (تقوای الهی)، بصیرت سیاسی، توجه به علوم پایه و انقلابی بودن دانشگاه ها و دانشگاهیان است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهارداشت: ما با حضور در راهپیمایی روز قدس خواب دشمنان را آشفته و اثبات می‌کنیم که اولویت اول جهان اسلام قضیه فلسطین است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار