روی دکه چهارباغ؛
تابناک: بنزین تولیدی اصفهان از نظر کیفیت هیچ مشکلی ندارد اما از نظر عملکرد زیرسوال است که به عنوان مثال بنزین تولیدی بیش از حد استاندارد تبخیر و همین عامل سبب سوخت شدن سریع بنزین در وسیله نقلیه می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 24 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، همه آنچه که درخبرها تیتر می شود، تمام بخش مهم خبر نیست و در میان خبرها گاه مطالبی عنوان می شود که قابلیت پرداخت مجزا و تبدیل شدن به یک تیتر درشت را دارند.

آنچه قرار است در "دکه چهارباغ تابناک" بدان بپردازد، از همین دست خبرهای گم شده در میانه خبرها است.

بنزین اصفهان زیر علامت سوال؟!

غلامحسین شفیعی در خصوص موضوع استاندارد بنزین تولید شده در پالایشگاه اصفهان، اظهار داشت: بنزین تولیده شده در اصفهان از نظر کیفیت هیچ مشکلی ندارد اما از نظر عملکرد زیرسوال است که به عنوان مثال بنزین تولیدی بیش از حد استاندارد تبخیر و همین عامل سبب سوخت شدن سریع بنزین در وسیله نقلیه می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۱۹ نمونه از بنزین اصفهان را در پالایشگاه نفت اصفهان، پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌های سوخت و غیره برای آزمایش نمونه برداری کرده ایم که هنوز نتایج آن نیامده است.

مدیر کل استاندارد اصفهان ادامه داد: بنزین تولیدی در اصفهان از نظر کیفیت و شاخص سلامتی که مشکلی برای آلودگی هوا نداشته باشد، مشکلی ندارد و اینکه گفته می‌شود از نظر عملکردی و بررسی چند فاکتور شیمیایی دارای مشکل است، بدان معناست که از جنبه تبخیر، تقطیر، فشار و درجه اشتعال ممکن است استانداردهای لازم را نداشته باشد.

کشاورزان شرق از نیروی انتظامی دیه می گیرند

مهرانفر، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: در جریان پرونده کشاورزان شرق اصفهان، نیروی انتظامی از نظر جنبه عمومی تبرئه شد، اما از نظر جنبه خصوصی محکوم به پرداخت دیه شد که با پیگیری و تلاش فرمانده نیروی انتظامی کشور دیه 67 میلیارد ریالی در ماه پایانی سال گذشته پرداخت شد.

وی بیان کرد: نتیجه این اقدام، رضایتمندی کشاورزان شرق اصفهان و ارسال تقدیرنامه کشاورزان به فرمانده نیروی انتظامی کشور، معاون اول قوه قضائیه و بنده شد و این نشان از تعامل و همدلی مردم و مسئولان در نظام اسلامی دارد.

پروژه ای 30 ساله با سالی یک درصد پیشرفت!

گلابی، فرماندار شهرضا با انتقاد از روند کند توسعه فاضلاب شهرضا، اظهار کرد: صبر مردم دیگر تمام شده است، این طرح 30 سال است که درحال اجرا است اما تنها 30 درصد رشد کرده است و این در شرایطی است که پساب این فاضلاب ارزش بالایی دارد.

هیچ کنسرتی در اصفهان لغو نشد!

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان افزود: خوشبختانه در دو سه سال گذشته استان اصفهان تنها استانی بوده است که کنسرت و جلسات سیاسی در آن لغو نشده است.

یک بیماری به بیماری های صعب العلاج اضافه شد!

سید محمدباقر حجازی، مدیر عامل انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه گفت: بر اساس آخرین دستورالعمل وزارت بهداشت، بیماری نقص ایمنی اولیه به همراه ۲۴ بیماری دیگر در شمار بیماری های صعب العلاج قرار گرفت.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار