بعد از انتشار گزارش تابناک؛
تابناک: در همین رابطه کشاورزان دو روز پیش تجمعی در مقابل ساختمان خدمات کشاورزی برآن اصفهان نیز انجام دادند که در نهایت با انعکاس، اعتراض کشاورزان به این عدم هماهنگی و احتمال متضرر شدن آنها، مشکل رفع و هم اکنون شرکت کوثر به تایید کشاورزان شرق اصفهان در حال خرید گندم شرق اصفهان است.
کد خبر: ۲۵۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 23 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، دو روز پیش گزارشی در تابناک اصفهان، مبنی بر عدم خرید گندم کشاورزان از سوی یکی از شرکت های تعاونی با عنوان « احتمال تخلف یک شرکت و سردرگمی گندم‌کاران شرق اصفهان/جهاد کشاورزی:نتیجه بررسی‌ها فردا مشخص می شود » منتشر شد که اکنون بعد از دو روز، رئیس تعاون روستایی و مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان از رفع این مشکل خبر داده اند.

شرکت تعاونی کوثر که جزو شرکت های ثابت در خرید گندم از کشاورزان شرق اصفهان بود، در روزهای اخیر به دلیل برخی اختلافات با مقامات استانی، از خرید گندم کشاورزان و صدور حواله برای آنها منع شده بود که همین مسئله بسیاری از کشاورزان شرق اصفهان که فصل برداشت گندم آنها فرارسیده بود را با سردرگمی مواجه ساخته بود.

در همین رابطه کشاورزان دو روز پیش تجمعی در مقابل ساختمان خدمات کشاورزی برآن اصفهان نیز انجام دادند که در نهایت با انعکاس، اعتراض کشاورزان به این عدم هماهنگی و احتمال متضرر شدن آنها، مشکل رفع و هم اکنون شرکت کوثر به تایید کشاورزان شرق اصفهان در حال خرید گندم شرق اصفهان است.

سلیمان میرزایی، مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در این رابطه اظهار داشت: کشاورزان گندمکار شرق اصفهان از امروز می توانند محصول گندم خود را به شرکت تعاونی کوثر عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل پاره ای مشکلات، شرکت تعاونی کوثر برای خرید گندم از کشاورزان شرق اصفهان با محدودیت مواجه شده بود، افزود: مشکلات تعاونی یاد شده برطرف شد و کشاورزان شرق اصفهان می توانند بدون هیچ نگرانی گندم خود را از طریق این شرکت بفروش برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار