ریه های شهر میهمان غذاهای ناسالم؛
تابناک: مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت: در ایام عید نوروز به دلیل تقاضاهای مردمی اقدام به فروش فست فود در جاده سلامت ناژوان کردیم.
کد خبر: ۲۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 22 June 2016

حسن شفیعی در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: در ایام عید نوروز به دلیل تقاضاهای مردمی اقدام به فروش فست فود در جاده سلامت ناژوان کردیم.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با خودرو و به صورت سیار انجام می شد، گفت: این خودرو بعدا از ابتدای جاده سلامت جابه جا شد و اکنون وجود ندارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان در پاسخ به اینکه گزارش شده است که تا قبل ازماه رمضان فروش فست فود در ابتدای جاده سلامت وجود داشته است، ادامه داد: من پیگیری می‌کنم اما می‌دانم که فروش فست فود تنها در ایام عید انجام می‌گرفت.


وی با اظهار اینکه قرار بود که غذاهای سالم را نیز در کنار فست فود به مردم ارائه کنیم، ادامه داد: افراد بسیاری درخواست دادند که در جاده سلامت غرفه بزنند و اقدام به فروش انواع مواد غذایی و همچنین کافی شاپ بکنند اما تاکنون با این امر مخالفت شده و اجازه استقرار هر گونه غرفه را در این جاده ممنوع اعلام کرده هر چند در سراسر ناژوان غرفه‌های فروش اغذیه نداریم.


شفیعی در واکنش به رسانه ای کردن این موضوع در جواب خبرنگار تابناک، گفت: من از خبرنگاران ترسی ندارم و ممانعت از ایجاد غرفه در جاده سلامت یک دستور است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار